پنج هتل صحرایی خاورمیانه

ویژگی ها ، چشم اندازها و تفریحات مناطق بیابانی و صحرایی هم می تواند مانند خوش آب و هوا و سرسبز جذاب و جالب باشد به شرط آنکه شناخت خوبی از آن داشته باشیم ...

 

پنج ناحیه ی لاکچری ایالات متحده عربی، عمان و اردن برای کمپینگ لوکس در میان تپه ها، بعلاوه ی یک سرای صحرایی در شارجه

ابوظبی


 

سرای صحرایی قصر السراب

 

موقعیت مکانی :

سرا که در گوشه ای از ربع الخالی، بزرگترین صحرای ماسه ای پیوسته ی جهان قرار گرفته، با ماشین 90 دقیقه تا ابوظبی فاصله دارد.

 

 

دکور :

این سرا که به معنی "کاخ سراب" است، با بهره گیری از دیزاین دژ های صحرایی بسیار جالب به نظر می رسد. ساختاری کم ارتفاع که بر روی تپه های سرخ رنگ ظاهر شده است .

 

مشتری ها :

ویلاهای استخردار معمولا برای خانواده ها، ماه عسل زوج ها و اهالی خود عمارات ، مناسب است .

 

اتاق ها :

154 اتاق و سوییت و 52 ویلا، همه با چشم انداز صحرا و طراحی های خاص و تجهیزات دیگری همچون دستگاه قهوه ساز و سیستم صوتی باس و ... بسیار عالی به نظر خواهد رسید 

 

غذا و نوشیدنی :

تنوع غذایی برای شام ، که شامل رستوران الواحه برای خوراک خاورمیانه ای و رستوران سهیل برای غذای گریل شده می باشد. همینطور رستوران الفلج با استایل بادیه ای، گزینه ی مناسبی برای ماه های خنک تر است.

 

نقاط قوت :

ویلاهای خیمه ای و استخردار رویال ، که فقط برای بزرگسالان می باشد ، از سرای اصلی جدا هستند. لیست تجارب محلی ها، از شتر سواری تا کلاس های آشپزی.

 

نقاط ضعف :

رانندگی طولانی و چشم انداز های نه چندان لذت بخش مسیر.

 

Wi-Fi :

رایگان

 

 

 

دبی

المها، مجموعه لوکس صحرایی و اسپا

 

 

موقعیت مکانی :

در واحه ای آرام در منطقه ای محافظت شده ای از کویر قرار داشته و با ماشین فاصله ی 45 دقیقه ای از دبی دارد.

 

دکور :

ساختمان اصلی با الهام از میراث بادیه نشینان و با مشبک کاری های اسلیمی، آثار مصنوعی محلی، چاپ روی دیوار و فرش های ایرانی ، برای میزبانان تازگی خاصی خواهد داشت .

 

مشتری ها :

اتاق های میهمان ها به خاطر کسانی که خواهان مکانی دنج و خصوصی هستند با فاصله ای مناسب از هم ساخته شده اند. همینطور خانواده ها میتوانند در سوییت های جادار و وسیع ساکن شوند.

 

اتاق ها :

سوییت ها با دیزاین خیمه ای لوکس ، دارای استخر و فضای آفتابگیر هستند. درهای کنده کاری شده و عتیقه جات حس خوبی را برای هر شخصی القا می کنند. بزرگ ترین سوییت ها دارای حیاط و محل استراحت برای کارکنان شخصی می باشند.

 

غذا و نوشیدنی :

در الدیوان هم خوراکی های محلی و هم بین المللی برای صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. همینطور امکان میل غذا روی تپه ها و یا داخل سوییت در هر لحظه ای فراهم خواهد بود

 

نقاط قوت :

سرا با حیات وحش زنده، غزال های محلی و آفریقایی و پوشش گیاهی اطراف پیوند خورده است .

 

نقاط ضعف  :

برای بسیاری از تفریحات و فعالیتها رزرو قبلی ضروری است .

 

Wi-Fi :

رایگان

 

 

 

راس الخیمه

ریتز کارلتون راس الخیمه، صحرای الوادی

 

 

موقعیت مکانی :

در طبیعت 500 هکتاری محافظت شده ی الوادی و در میان تپه های هموار و درختان غاف، یعنی زیستگاه غزال های آفریقایی واقع شده است .

 

دکور :

استایل معماری بادیه ای و آفریقایی در محوطه ای با قلعه ها و دژهای سنتی آن ناحیه، شبیه به پالتی با رنگ های قهوه ای سوخته و سفید رو به کرمی میباشد.

 

مشتری ها :

مناسب برای زوج هایی که به دنبال مکانی دنج هستند، با فضای زیاد برای جشن گرفتن مناسبت های خاص. همینطور مناسب برای خانواده هایی است که خواهان یک آخر هفته ی جذاب هستند.

 

اتاق ها :

مجلل و جادار، از 158 تا 253 متر مربع. هر ویلا یا خیمه دارای چشم اندازی از صحرا، استخر خصوصی و دکور عربی شیک و زیباست. ویلاهای خیمه ای و استخردار پراکنده ، مکانی برای فرار از روزمرگی هاست . اینجا کاملا ارزش ولخرجی کردن را دارد .

 

غذا و نوشیدنی :

رستوران فارم هاوس با سبک روستایی و جالب، متخصص مواد غذایی محلی و تازه بوده و مشرف به چاله آبیست که جاذبه ی حیات وحش است. در مون بار به ستاره ها خیره شوید و یک شام خصوصی و دو نفره با ویژگی های بی همتا تجربه کنید.

 

نقاط قوت :

کارهای زیادی برای انجام دادن هست، از قبیل دوچرخه سواری دور محوطه، اسب سواری میان تپه ها، نمایش های عقاب ها و شاهین ها، تیر اندازی با تیر و کمان و اسپای وسیع.

 

نقاط ضعف :

همیشه امکان پیاده روی یا دوچرخه سواری در دوردست وجود ندارد. گاهی ممکن است مجبور باشید بخاطر حشرات صبر کنید.

 

Wi-Fi

رایگان

 

 

 

عمان

Dunes by Al Nahda

 

 

موقعیت مکانی :

کمی بیشتر از یک ساعت رانندگی از فرودگاه مسقط داشته و روی یکی از بلند ترین تپه های وادی الابیاد (شن های سفید) قرار دارد.

 

دکور :

لا به لای خیمه های ماسه ای رنگ ، بافت ها و رنگ های شاد نیز به کار رفته. استایل عربی صحرایی دور محوطه، موقعیتی دراماتیک را در مرکزیت خودش قرار داده است.

 

مشتری ها :

به خاطر وجود زمین های بازی و تعدد فعالیت های شاد، خانواده ها و فرزندان جسور و کنجکاوشان جذب اینجا می شوند.

 

اتاق ها :

خیمه ها جادار بوده و اندازه ی آن ها از 38 متر مربع شروع میشود. دارای تمام وسایل راحتی و آسایش همچون: ایر کاندیشنر، حمام کامل، قفسه های چوبی، کاناپه و تلویزیون صفحه تخت.

 

غذا و نوشیدنی :

شام در بین تپه ها در al fresco Fleur که غذاهای بین المللی را با مواد محلی سرو میکند ، میتوانید بهترین لحظه هارا داشته باشید و زیر آسمانی متفاوت نوشیدنی بنوشید و لذت ببرید.

 

نقاط قوت :

اسپای URU تخصصی در منطقه

 

نقاط ضعف :

پیدا کردن کمپ ممکن است کمی دشوار باشد. همینطور کمپ فقط در فصول خنک تر باز است.

 

Wi-Fi :

رایگان

 

 

 

اردن

کمپ شهر آفتاب

 

موقعیت مکانی :

واقع در صحرای وادی رم با زمینه ی صخره که حدود 60 کیلومتر از عقبه فاصله دارد.

 

دکور :

ترکیبی از استایل های مریخی و بادیه ای که دارای مکان هایی راحت در سازه های گنبدی شکل سفید و جادار می باشد و همچنین خیمه های اردنی سیاه رنگ در منطقه ای با شن های سرخ از اصلی ترینهای این مجموعه است .

 

مشتری ها :

توریست هایی از سراسر جهان که به دنبال تجربیاتی جدید در فضایی حماسی هستند.

 

اتاق ها :

Martian Domes مکانهایی لوکس با سبکی مدرن و چشم اندازی صحرایی ارائه می دهد. خیمه های سبک بادیه ای ساده تر هستند ولی همچنان تجربه ای ناب در آنها خواهید داشت و از تراس، برق و حمام های شخصی برخوردار خواهید بود.

 

غذا و نوشیدنی :

غذاهای خاورمیانه ای همراه با عود نوازی، ربابه نوازی و موسیقی زنده قطعا فراموش نشدنی خواهد بود .

 

نقاط قوت :

موقعیت مکانی خاصی که دارد برای یک تجربه ی وحشی صحرایی به راحتی پیدا نمیشود. همچنین فعالیت های تفریحی زیادی از تورهای جیپ سواری گرفته تا شتر سواری وجود دارد.

 

نقاط ضعف :

به خاطر دور بودن از شهر، برخی از امکانات رفاهی مثل آب گرم یا محافظی برای شب های سرد به خوبی وجود ندارد.

 

Wi-Fi :

در خیمه ی پذیرش بطور رایگان در دسترس است.

 

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...