🌟 10 هتل برتر در ال‌نیدو فیلیپین

✎ با پیشرفت سریع در منطقه ال نیدو ، نیاز به آگاهی در مورد هتلهای برتر در این منطقه ضروری تر می‌شود . این منطقه زیبا یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان واقع در فیلیپین می باشد که پوشش گیاهی و جانوری متنوعی را در دل خود جای داده است . این منطقه در بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است . هتل های 2 تا 5 ستاره برتر برای بودجه های مختلف را در این لیست مرور می کنیم .

 


1  Lagen Island Resort

این هتل دردامنه کوهی پوشیده ازجنگل های انبوه و منظره ای ازخلیجی خیره کننده ال نیدو قرارگرفته است که غروب زیبای خورشید را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارد. مساحتی بیش از 4 هکتارکه دربردارنده 3 سوئیت جنگلی،20 اتاق جنگلی،19 اتاق ساحلی و 18 کلبه آبی را دردل خود جای داده است تمامی این اتاق ظرفیت 3 نفری دارند.اینجا به مانند ویترینی برای نمایش گیاهان وجانداران وعلاوه بر تجربه آرامش و استراحت می تواند تجربه لمس حیات وحش را درآن داشت.

 

 

 

 

2  The Birdhouse El Nido

اقامت دراین هتل یعنی دسترسی به یک ساحل زیبا و فاصله ای 11 دقیقه ای با ماشین تا بازارعمومی ال نیدو خواهد بود.امکانات رفاهی دراینجا شامل خدمات خشکشویی،کتابخانه و...می باشد.

 

 

 

 

3   Matinloc Resrot

با اقامت دراین هتل واقع درال نیدو،شما به یک خلیج زیبا دسترسی خواهید داشت.امکانات رفاهی مانند یک ایستگاه کامپیوتری،امکانات خشکشویی وحمل ونقل فرودگاهی با هزینه اضافی خواهد بود.

 

 

 

 

4   Cadlao Resort & Resturant

تنها چند گام با خلیج زیبای Bacuit فاصله خواهید داشت و با 11 دقیقه پیاده روی به جزیره اصلی ال نیدو خواهید رسید امکانات رفاهی شامل نگهداری بار و امکانات خشکشویی خواهد بود.

 

 

 

 

5   Cauayan Resort

اقامت در cauayan یعنی دسترسی به دو ساحل calaan و Bacuit

امکانات رفاهی شامل چک این سریع،خدمات نظافتی و خشکشویی.

 

 

 

 

6   Miniloc Island

این هتل در دامنه کوهی که دره ها و صخره های آن پوشیده از سنگ آهک است قرارگرفته است.اینجا شبیه به یک دهکده ساحلی است با آب های کریستالی و پر از ماهی های گرمسیری،باشگاه ساحلی،دایوهای شیرجه،سواحلی برای داشتن لحظه های رمانتیک و خلوت کردن،تالاب های بزرگ و کوچک همه و همه از امکانات و زیبایی های این مجموعه خواهد بود.

 

 

 

 

7   Pangulasian Island Resort

این هتل واقع در ال نیدو است که با ساحل جزیره Pangulasian تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد .

امکانات این هتل شامل روزنامه رایگان در لابی ، سرویس خشکشویی ، کتابخانه و اتاق جلسه است .

 

 

 

 

8   El Nido Cove Resort

هتلی با پارکینگ رایگان که از سواحل  Caalan و Bacuit نزدیک به 9 کیلومتر فاصله دارد .

 

 

 

 

9   Last Frontier Beach Resort

مکانی در ال نیدو که خط ساحلی آن مخصوص بزرگسالان خواهد بود .

 

 

 

 

10   Makulay Lodge and Villas

 

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...