راهنمای سفر به بالی

بالی جزیره ای که شما از رفتن به آن پشیمان نمی شوید اگر بدانید....

 


راهنمای سفر به بالی

بالی با عنوان "جزیره ی خدایان" شناخته می شود. این مکان یکی از 17،500 جزیره در مجمع الجزایر اندونزی است، که حتی در میان همسایگان رنگارنگ آن - و حتی پس از چندین دهه توسعه گردشگری - در زیبایی بی همتاست. جزیره ی بالی بخشی از مثلث مرجانی است که دارای بیشترین تنوع گونه های دریایی روی زمین است و وجود این صخره های مرجانی، این جزیره را دیدنی تر می کند.

علیرغم مساحت کم این جزیره، جمعیت آن بیشترین اقلیت هندو کشور اندونزی را در بردارد. بالی بیشتر برای گشت و گذار، معابد باستانی و کاخ هایش شناخته شده است، اما علاوه بر آن، دارای آتشفشان های فعال و جنگل های وحشی است. همچنین در جنوب جزیره سواحل شنی سفید ، و در شمال و غرب آن، سواحل شگفت انگیز با شن و ماسه سیاه، نظر ها را به خود جلب می کند.

بالی در چند دهه اخیر، یک مقصد توریستی محبوب برای مسافران از سراسر جهان، به ویژه استرالیایی ها و آمریکایی ها، بوده است. در نتیجه، این جزیره به خوبی به نیازهای گردشگران آشناست. راهنمای سفر به بالی به شما کمک خواهد کرد که سفری فوق العاده برای دیدن شگفتی های طبیعی و باستانی تجربه کنید.

 

بهترین زمان برای سفر:

از شروع ماه اکتبر تا پایان مارس، فصل بارش است و زمان مناسبی برای گردشگری نیست. مناسبت هایی همچون عید پاک و سال نو چین نیز، نرخ هتل ها را بالاتر می برد. به طور کلی، بهترین زمان برای سفر به بالی بین ماه های سپتامبر تا دسامبر است، و بهترین زمان برای سفر در فصل هایی که بارندگی نیست، بین آوریل تا اکتبر است.

 

واحد پول:

روپیه اندونزی

حمل و نقل:

استفاده از حمل و نقل عمومی در بالی کار آسانی نیست، اما استفاده از تاکسی و یا اجاره یک موتورسیکلت این مشکل را می تواند حل کند.

آب و هوا:

بالی در نزدیکی خط استواست و در نتیجه آب و هوای گرمسیری مطبوعی قرار دارد و درجه حرارت سالانه آن 86 درجه فارنهایت (30 درجه سانتیگراد) است.

 

آنچه بهتر است بدانید:

یکی از زیباترین تجربه ها در بالی، پیاده روی در غروب آفتاب به سمت قله های کوه آتشفشانی "باتور" است. اگر ماجراجو و ورزشکار هستید و برای شما پیاده روی در نیمه های شب مشکلی نیست، می توانید با یکی از جذابترین منظره های جزیره رو به رو شوید.

 

زبان:

زبان بالی، اندونزیایی، انگلیسی

 

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...