بهترین سواحل بالی

کوتا ، نوسا دوا ، سمنیاک و .... ، ساحل کدامیک را بیشتر می پسندید ؟ شاید نتوان جواب قطعی به این سوال داد چرا که هر کدام از اینها به نوعی خاص می باشند . ساحل کوتا بهشت موج سواران ، نوسا دوا یک ساحل زیبا و آرامش بخش و سمنیاک حرارت بی نهایت خود را دارد . برای آشنایی با بهترین سواحل بالی حتما این مقاله را بخوانید

بهترین سواحل بالی

بالی همواره مقصد معروفی برای توریست، بویژه توریست های آمریکایی بوده است. شهرت این جزیره برای سوپر لاکچری بودن، و فرصت بسیار مناسب برای ریلکس کردن (به اضافه تاثیر رمان "غذا، دعا، عشق")، مسافران بسیاری را به این جزیره ی باشکوه کشانده است.

برای بسیاری از مردم، ایده ی سفر کردن به بالی بسیار دور از ذهن و دسترس به نظر می آید. با وجود لاکچری بودن این جزیره، الزاما سفرهای پر هزینه تنها راه سفر به بالی نیست. بسیاری از مسافران تنها با یک کوله پشتی در جنگل ها پیاده روی می کنند و روی بسیاری از سواحل زیبای جزیره می خوابند. می توان گفت با هر میزان بودجه ای می توان از اقامت در بالی لذت برد، به خصوص که فعالیت توریستی اصلی جزیره تفریحات ساحلی است که هزینه ای برای مسافر ندارد. با این تفاسیر، طبیعی است که همه بخواهند وقت خود را در زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا بگذرانند. هر ساحل، علاوه بر رنگ شن و ماسه منحصر به فرد خود، امواج خاص خود را نیز دارد، که باعث می شود که همه ی مسافران با هر سلیقه ای بتوانند از آن لذت ببرند.

بسیاری از موج سواران از سر تا سر دنیا به بالی سفر می کنند تا مهارت های خود را به چالش بکشند. چرا که بسیاری از سواحل بالی، مثل ساحل "بالانگان"، امواج بسیار قوی ای دارند و به مسافران همواره توصیه می شود که در ساحل بمانند. صخره های اطراف ساحل نیز منظره های بی نظیری را به وجود آورده است.

برای کسانی که اهل ماجراجویی هستند، سواحل زیبای زیادی در گوشه کنار جزیره پنهان شده است. برای مثال هر دو ساحل "کارما" و "نیانگ نیانگ" با وجود اینکه نیاز به فعالیت سنگین در زمین های ناهوار دارد، ارزش دیدن دارد. هر دوی این سواحل کاملا از سایر جزیره جدا و بدون نظارت هستند. بنابراین تقریبا شبیه داشتن ساحل خصوصی خود است.

برای سفرهای رمانتیک مثل ماه عسل، سواحل "جیمباران" و "کارما" بسیار مناسب است. در این سواحل رستوران هایی وجود دارند که غذا را روی شن های ساحل سرو می کنند و در زیر نور ستاره ها، فیلم سینمایی به شما نشان می دهد. علاوه بر این سواحل، ساحل "پادانگ پادانگ" نیز برای این گروه مناسب است، چرا که این ساحل همان ساحلی است که در فیلم "غذا، دعا، عشق" کاراکتر جولیا رابرتز دلباخته ی نقش مقابلش می شود.

با هر سلیقه و هر طبعی، بالی پر از سواحل فوق العاده است. این زیبایی ها و بکر بودن سواحل بالی، باعث شده است تا بسیاری از مسافران، آن را در لیست خود قرار دهند.

 

 

ساحل آمد

این ساحل در قسمت شرقی جزیره قرار دارد و مناظر زیبای زیر آب آن، محل مناسبی برای غواصی است. منطقه اطرف آن با مرجان ها و کشتی های چند کاره پر شده است و بر خلاف سایر سواحل پر بازدید بالی، "آمد" یک نمایش معتبر از زندگی محلی را فراهم می کند که در آن فعالیت هایی چون استخراج نمک، ماهیگیری و قایق سواری بسیار دیدنی است.

 

 

 

ساحل بالانگان

امواج این ساحل اکثرا بسیار قوی است، و از این رو برای موج سواران از محبوبیت خاصی برخوردار است، اما شناگران باید احتیاط کنند. آبهای پر جوش و خروش این ساحل باعث می شود که اکثر توریست ها ترجیح می دهند برای لذت بردن از منظره و غذا خوردن به یک منطقه محلی بروند. همچنین کسانی که روی صخره ها می نشینند، می توانند عکس های زیبایی داشته باشند.

 

 

 

ساحل بالیایی

این ساحل با شن و ماسه ی سیاه رنگ فرصت مناسبی برای فرار از شلوغی های بالی است. برای مسافرینی که علاقه به موج سواری دارند می توانند همانجا تخته ی موج سواری اجاره کنند، و یا شنا کنند. هنگام غروب نیز، مسافرین می توانند همرا با نوشیدنی های خود، از غروب آفتاب لذت ببرند.

 

 

 

بایاس توگال

این ساحل گویی پنهان است، زیرا دور از سایر مناطق بالی قرار دارد و تنها از یک راه پر از سنگ و ناهموار قابل دسترسی است، که دسترسی را دشوار می کند.

اما با وجود این، ارزش رفتن را دارد. این ساحل مملو از شن های سفید، درختان نارگیل، و لاکپشت های آبی است. همچنین فرصت مناسبی است تا بتوان از تنهایی خود لذت برد.

 

 

 

 

ساحل بینجین

صخره های سفید سنگ آهک در تقابل با آب های نیلگون در این ساحل کوچک، چشم انداز زیبایی را در شبه جزیره "بوکیت" بالی ایجاد می کند. بازدیدکنندگان می توانند در همه چیز در این شبه جزیره از گشت و گذار در بوتیک ها تا ویلاهای خصوصی استفاده کنند و از تمام زیبایی های "بوکیت" لذت ببرند. اینجا همچنین مناسب برای کسانی است که به دنبال محلی برای ریلکسیشن هستند.

 

 

 

ساحل دریم لند

بسیاری از مراکز تفریحی بزرگ در سر تا سر ساحل "دریم لند" ساخته شده اند، اما خود ساحل نیز بسیار ارزش دیدن دارد. این ساحل با شن های سفید و نرمش جایی مناسب برای مسافران است تا بنشینند و موج سواران حرفه ای را تماشا کنند.

 

 

 

ساحل گگر

اگر به دنبال یک ساحل همه چی تمام هستید، این بهترین ساحل است. اطراف این ساحل هتل های 5 ستاره ای مثل "سنت رجیس بالی" و "مولیا"، و مراکز تفریحی مانند زمین های 18 گانه گلف وجود دارد. امواج دریا بسیار آرام هستند، بنابراین انواع و اقسام قایق برای قایق سواری نیز وجود دارد.

 

 

 

ساحل گرین بول

این ساحل دورافتاده غالبا خالی است، چرا که برای دسترسی به آن باید چندین مایل راه رفت. این دور از دسترس بودن باعث شده تا سواحل طلایی آن و محل های شنای آن بکر بماند. غارهای نزدیک ساحل فضای زیبایی برای گردش و مغازه ی بالای تپه آن فرصت مناسبی برای تفریح برای مسافران ایجاد می کند.

 

 

 

ساحل جیمباران

ساحل جیمباران در قسمت جنوب غربی جزیره قرار دارد و به شبه جزیره "بوکیت" متصل است. در این ساحل بسیاری از اقامت گاه های لاکچری مانند "فور سیزن" و "اینترکنتانیتال" وجود دارند. رستوران های مجللی نیز در اینجا قرار دارد که میز های آن روی شن های ساحل واقع شده و مسافران می توانند در حین لذت از غذای دریاییشان، غروب آفتاب را تماشا کنند.

 

 

 

ساحل کارما

برخلاف ساحل "گرین بول"، ساحل "کارما" مجهز به تله کابین و سایر تجهیزات تفریحی از این قبیل است. ساحل "کارما" ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. خدمات در تمام سرویس های آن مشمول است، از نوشیدنی تا صندلی های راحتی، همه و همه متعلق به یک مجموعه خدماتی است. خوشبختانه، مسافران هم با رزو می توانند به همه ی این خدمات دسترسی داشته باشند، هم می توانند حضورا از این خدمات استفاده کنند

 

 

ساحل کوتا

"کوتا" در روستایی و در فاصله ی چند دقیقه ای از فرودگاه بین المللی "نگوراه رای" قرار دارد. این روستا قبلا روستایی آرام و مخصوص ماهیگیری بود، اما امروزه با هجوم توریست و علاقمندان به موج سواری، تبدیل به یک منطقه شلوغ شده است. این ساحل همچنین برای علاقه مندان به موج سواری کلاس های آموزشی برقرار می کند، که جذابیت تماشای این مسابقه ها، بسیاری را به سمت ساحل هدایت می کند.

 

 

 

ساحل نیانگ نیانگ

این ساحل یکی از زیباترین سواحل جزیره است، هرچند که هیچگونه خدمات مسافرتی از قبیل دوش حمام، هتل، و مغازه وجود ندارد. بنابراین برای رفتن به این ساحل، باید غذا و نوشیدنی خود را برد. با تمام این مشکلات، حتما از این ساحل دیدن کنید، چرا که بسیار ساحل زیبایی است و ارزش رفتن را دارد.

 

 

 

ساحل پادانگ پادانگ

ساحلی که با صخره های "بوکیت" محاصره شده است. این ساحل برای طرفداران فیلم "غذا،دعا، عشق" آشناست، زیرا همان ساحلی است که کاراکتر جولیا رابرتز و کاراکتر مقابلش در اینجا قرار می گذاشتند. این ساحل برای شنا کردن و موج سواری یکی از هیجان انگیزترین مناطق در اندونزی است. از مشکلات آن می توان به دسترسی دشوار اشاره کرد.

 

 

 

ساحل سانور:

 

"سانور" نقطه ی مقابل مناطق گردشگری دیگر، مانند "کوتا" ست. هرچند هنوز بسیاری از استراحتگاه های ساحلی در اینجا وجود دارد. در اینجا، جذابیت های محلی مانند ماهیگیری، فضای روستایی دست نخورده، خانه های محلی یرای اقامت که با هتل های لاکچری مقابله می کند، وجود دارد. همچنین فضای باز آن و مناسب با قایقرانی و کایت و گشت و گذار عالی است.

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...