9 تا از بهترین هتل های متوسط مالدیو

خاص ترین ، متفاوت ترین و آرامش بخش ترین هتل هایی که تاکنون دیده اید...

 


9 تا از بهترین هتل های متوسط مالدیو

برای سفرهای رمانتیک، خانوادگی، ماجراجویانه، برای همه و همه می توان مالدیو را تجربه کرد.

 

Ozen by Atmosphere at Maadhoo Maldives

 

فاصله از "ماله": 35 کیلومتر; 35 دقیقه از فرودگاه بین المللی ماله با قایق موتوری.

ویژگی های منحصر به فرد: غذای عالی در M6m، رستوران غذاهای دریایی زیر آب، مفهومی جدید برای رستوران ها.

 

 

با برنامه و فضای انحصاری خود، اقامت در Ozen با یک قیمت مناسب از هر لحاظ بسیار عالی است، در جنوب ماله در جزیره مادهو، این اقامتگاه که سومین اقامتگاه عرضه شده از گروه "آتمسفر" است، در ماه ژوئیه 2016 افتتاح شد، به همراه 41 ویلای مدرن ساحلی، از جمله سوئیت های خانوادگی با استخر و 49 ویلای روی آب، یک مجموعه جامع از ورزش های آبی و امکانات تفریحی برای کودکان با فعالیت های روزانه برنامه ریزی شده. بسته "محبت آمیز" گروه اتمسفر، نه تنها شامل تمام وعده های غذایی، از صبحانه، تنقلات و نوشیدنی ها، ناهار، مینی بار در اتاق و شام در هر یک از پنج رستوران است، بلکه شامل یک تجربه خوب ناهار در M6m را نیز می باشد. رستوران غذاهای دریایی آن نیز در زیر آب قرار دارد و اولین نوع از این نوع در این جزیره است. خدمات آبگرم و جلسات غواصی نیز در قیمت گنجانده شده است، و میزان کیفیت آن با مدت زمان استفاده شما از این سرویس رابطه ی مستقیم دارد (اقامت بیشتر، کیفیت بهتر). همچنین گشت های غواصی نامحدود و یک فعالیت ماجراجویانه به انتخاب خودتان از گزینه هایی مانند ماهیگیری در غروب آفتاب، بازی با دلفین ها و بازدید از جزایر محلی، از دیگر فعالیت های تعبیه شده برای مسافران است.

 

 

Milaidhoo Island Maldives

 

فاصله از "ماله": 127 کیلومتر، 35 دقیقه از فرودگاه بین المللی با هواپیماهای دریایی

ویژگی های منحصر به فرد: Ba'theli Lounge & Restaurant یک رستوران منحصر به فرد است که بر روی یک قایق مالدیوی قرار گرفته است، با دنیای زیر آب قابل مشاهده از طریق طبقه شیشه ای آن و غذاهای لذیذ جزیره ای با ادویه های لذیذ.

 

 

"میلایدهو" در نوامبر 2016 افتتاح شد و مهمانان خود را برای داشتن یک سفر رویایی ترغیب می کرد. در جزیره ای کوچک در منطقه ی تحت محافظت یونسکو Ba Attol که فقط 180 تا 300 متر مربع اندازه گیری شده است، "میلایدهو" برای زوج ها طراحی شده و برای ماه عسل هایشان، بسته هایی به نام "ستاره" به ایشان ارائه می شود. 50 ویلای این مجموعه درخشان، بزرگ و پر از هنرهای معاصر مالدیو و مبلمان سفارشی هستند و هر ویلا دارای یک استخر خصوصی در عرشه خورشید و تاب های مالدیوی و همچنین امکانات لوکس مدرن می باشد.

از گزینه های صرف غذا می توان به Ba'theli Lounge & Restaurant اشاره کرد، که بر روی یک قایق مالدیوی در حاشیه ساحل قرار گرفته است، از طریق طبقه شیشه ای آن با دنیای جادویی زیر آب می توان ارتباط برقرار کرد، و غذاهای لذیذ جزیره ای که از ادویه های مختلف استفاده می کنند. در نزدیکی خلیج Hanifaru، که در آن بزرگترین گروه سفره ماهی های دیو در جهان را می توان دید، و صخره های مرجانی، "میلایدهو" را به یک مقصد ایده آل برای دوستداران طبیعت تبدیل کرده است. مرکز غواصی PADI در جزیره، طیف گسترده ای از دوره های غواصی و سایر ورزش های آبی را ارائه می دهد.

 

 

Gili Lankanifushi

 

فاصله از "ماله": 14 کیلومتر; 15 دقیقه از فرودگاه بین المللی با قایق موتوری

ویژگی های منحصر به فرد: پله های شیشه ای که به داخل غرفه های شکلات و انواع تنقلات می خورد. همچنین در منوی آن انواع کباب بره به چشم می خورد.

 

 

مهمانان در طول اقامت خود می توانند از کمک های "آقای جمعه"-ناظرین و مسئولین اقامتگاه که شبانه روز در دسترس هستند- استفاده کنند. این اقامتگاه بیش از هر چیز، یادآور جزیره ی دورافتاده رمان "رابینسون کروسو" است، و بخش هایی از این ملک نیز از عناوین کتاب استفاده کرده است: مانند هفت پایگاه تنهایی اقامت کروسو که با قایق پارویی قابل دسترسی است که تراس های آن با مبل های راحتی، غذاهای رنگارنگ، آشپزخانه های کوچک، و hammock بر روی آب مجهز شده است.

برای داشتن حریم خصوصی بیشتر و فضای لاکچری تر، اقامتگاه خصوصی 1700 متر مربعی، که 300 متر از نزدیک ترین ویلای مجموعه فاصله دارد، آرامشی بی نظیر همراه با تجهیزات لاکچری-شامل آشپزخانه، Spa خصوصی، سینمای خصوصی، یک فضای باز در نشیمن به همراه استخرهای مرجانی در قلب آن، قابل دسترسی از طریق آبی، و ناظرین و مسئولین منحصر به خود (آقا و خانم جمعه)- را به ارمغان می آورد.

همه چیز در Gili Lankanfushi کمی متفاوت است، از کف های شیشه ای زیر میزهای ماساژ در اتاق های آب درمانی در Meera Spa، تا نمایش فیلم در سینمای جنگلی و یا باغ ارگانیک مجموعه است که بسیاری از گیاهان (ا بیش از 40 گونه های رشد شده)، میوه ها و 56 درصد سبزیجات در رستوران های آن استفاده می شود.

برای ورزش های آبی پیشنهادهایی مانند قایق سواری (نشسته و ایستاده)، کشتی سواری،کلاس های غواصی، و تا پایان سپتامبر، برنامه سه روزه موج سواری با نام “Gili Goes Surfin” شامل آموزش و راهنما ارائه می دهد. شما همچنین می توانید در کنار دریا یک آشپزی ماجراجویانه را تجربه کنید; با پرورش محصولات ارگانیک و تهیه غذاهای ژاپنی و سایر غذاهای آسیایی. می توان گفت که فانتزی ها واقعا در این جزیره ی حیرت انگیز واقعی می شوند.

 

 

Jumeirah Vittaveli

 

فاصله از ماله: 15 کیلومتر; 30 دقیقه فاصله از فرودگاه بین الملل ماله با قایق موتوری

ویژگی های منحصر به فرد: Jumeirah Vittaveli یکی از غنی ترین صخره های جزیره جنوبی ماله است. مهمانان علاقه مند به غواصی این تورهای زیردریایی را از دست نخواهند داد.

 

 

برنامه ریزان برای عروسی می توانند این روز رویاییتان را در بهشت این جزیره برایتان زیباتر کنند. از ملاحظات عملی، مانند یک منطقه اختصاصی در شن و ماسه نرم و سفید، تا کوچکترین جزئیات، از جمله دسته گل، کیک و دستمال کت، یک تجربه منحصر به فرد را برایتان به ارمغان می آورد.

تنوع در فعالیت های توریستی و دسترسی آسان به محل اقامت، باعث می شود Vittaveli ایده آل برای همه باشد. تمام 89 ویلا و سوئیت یک و دو خوابه دارای استخر خصوصی و دسترسی مستقیم به ساحل هستند. همچنین سوییت اقیانوسی 256 متر مربع، که از جزیره اصلی با قایق قابل دسترسی است و کاملا خصوصی است، اقامت منحصر به فرد و یک انتخاب ایده آل برای ماه عسل است. هر یک تراس منحصر به فرد تزیین شده خود، با یک حیاط کف چوبی را که به طور مستقیم به دریاچه متصل می شود دارد. اتاق خواب های مزانین، حمام اختصاصی خود با وان و استخر، اتاق های نشیمن دارای پنجره های کف تا سقف با منظره اقیانوس پانورامیک و کف شیشه ای، به شما اجازه می دهد تا دنیای جادویی زیر آب را تماشا کنید، و از امکانات سرگرمی پیشرفته در ویلا لذت ببرید.

اقامتگاه لاکچری 3500 متر مربعی پنج خوابه، مناسب برای 1 الی 14 نفر، شامل دو استخر خصوصی، یک سالن بدنسازی و آب گرم و رستوران است. گزینه های رستوران شامل غذاهای هندی در Swarna، غذاهای فرانسوی فوق العاده فرانسوی در Fenesse، و یا تجربه ای بی نظیر در Dining by Design می باشد.

از گنجینه های جزیره ای تا ورزش ها آبی، تغذیه با استراحت و ورزش در کنار ساحل، و از یوگا تا طب گیاهان طبیعی و طبیعی در Spa Talise، همه و همه ی این ها می تواند در عین چالش برانگیز بودن، سفر شمارا رویایی کند.

 

 

Dusit Thani Maldives

 

فاصله از ماله: 123 کیلومتر; 40 دقیقه از فرودگاه بین المللی ماله با هواپیماهای دریایی.

ویژگی های منحصر به فرد: مهمان نوازی تایلندی با یک محیط دوست داشتنی در Baa Atoll، Thani مالدیو، این اقامتگاه را یک مقصد رویایی برای لذت بردن و آرامش کرده است.

 

 

وجود ذخایر بیوسفر یونسکو و برجسته ترین فعالیت های غواصی در اینجا، Dusit Thani را به یکی مقصد رویایی برای تفریح و آرامش تبدیل کرده است. 94 ویلای این مجموعه دارای تجهیزات تکنولوژیکی و لاکچری، آمیخته با فرهنگ و معماری مالدیوی و تایلندی است. ویلا های ساحلی مناسب برای خانواده ها واقع در یک باغ دیوار دار خصوصی، شامل دو اتاق خواب، آشپزخانه و BBQ در فضای باز است. همچنین برای یک حس لوکس خالص، اقامتگاه های سه اتاق خوابه به شما این احساس را می دهد که صاحب جزیره ی خودتان هستید. با شنا در یکی از بزرگترین استخرهای مالدیو، دوچرخه سواری در اطراف جزیره، کلاس های آشپزی تایلندی، و بازی تنیس یا والیبال، می توان شادابی و طراوت را احساس کرد. می توان همچنین به جای فعالیت های فیزیکی، در کتابخانه جزیره با hammock به جای صندلی، از خواندن یک کتاب لذت برد.

برای کودکان کلاب های Baan Sanook تعبیه شده است که دارای خانه های درختی و زمین های بازیست. برای بزرگسالان همچنینDevarana Spa واقع بر بالای درختان، با دسترسی از طریق پل آسمان، انواع پکیج های اسپا طراحی شده است. این پکیج ها شامل رژیم های غذایی، بازسازی روح، ورزش، و وعده های غذایی سالم است.

 

 

Taj Exotica Resort and Spa Maldives

 

فاصله از ماله: 8 کیلومتر; 15 دقیقه از فرودگاه بین المللی ماله با قایق موتوری

ویژگی های منحصر به فرد: انواع پکیج های درمانی از جمله درمان های هندی و آیوودا و طیف وسیعی از جلسات یوگا در Jiva Spa. درمان های عالی Taj Exotica به مهمانان برای بهبودی سلامتشان کمک می کند.

 

 

به محض ورود به Taj Exotica مالدیو، با پناهگاهی برای آرامش در سه جزیره "نارگیل"، که مشهور به فراوانی گیاه و جانوران است، رو به رو می شوید. تعطیل کردن تمام کارها و بیکاری در اینجا یک هنر است، چرا که شما تشویق به شنا در استخر های بزرگ و یا در ساحل خصوصی خود، یا دراز کشیدن در ساحل و تماشای دریای آبی یا آسمان پر ستاره می شوید.

برای کسانی که میخواهند مشغول فعالیت باشند، این اقامتگاه در یکی از بزرگترین تالابهای مالدیو، رویای غواصان است و همچنین کارکنان اقامتگاه می توانند در صورت تمایل سایر ورزشهای آبی را نیز ترتیب دهند. این 64 ویلاها و سوئیت با دید دریا از منظره ای بی نظیر، امکانات رفاهی و حمام دو نفره با دوش های بارانی و حمام با ویوی اقیانوس ، برنده جایزه مجلل سوئیت Rehendi Presidential Overwater است، برای لاکچری بودن آن و سرویس 24 ساعته یخچال و فریزر، تراس های وسیع با استخر آب گرم 18 متری، اتاق مهمان و حمام های آبی است. در رستوران Equator، شما می توانید از تازه ترین مواد غذایی محلی و جهاتی، که با دقت برای ارتقای کیفیت انتخاب شده، در انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی های متنوع استفاده کنید.

 

 

Ja Manafaru

 

فاصله از ماله: 320 کیلومتر; 85 دقیقه از فرودگاه بین المللی ماله با هواپیمای دریایی

ویژگی های منحصر به فرد: می توان دریای نیلگون را در نزدیکی Haa Alif زیر آسمان پر ستاره نظاره کرد.

 

 

Ja Manafaru یکی از مناسبترین اقامتگاه ها برای خانواده هاست، چرا که دارای ویلاهای چند خوابه بزرگ با هفت نوع انتخاب متفاوت است.

در یک جزیره خصوصی 35 هکتاری در شمال غربی Haa Alif، هتلی 84 اتاقه و ویلاهایی وجود دارد که از خانه های ییلاقی ساحلی تا ویلاهای لاکچری با استخرهای خصوصی را شامل است که همگی برای محیط های خانوادگی بسیار مناسب است. تمامی فعالیت ها و امکانات تفریحی ارئه شده استثنایی است، از جمله سه استخر اصلی، یک مرکز قایقرانی PADI ، آموزش ورزش های زمینی و آبی در 9 زبان، و مرکز تحقیقات زیردریایی که مهمانان میتوانند درباره ی زیردریایی ها و دنیای زیرآب اطلاعات پیدا کنند. منطقه تفریحی ChillZone مناسب برای کودکان سنین 3 تا 12 ساله است. سایر ویژگی های خانوادگی شامل خدمات کودکستان، منطقه خواب نوزاد، منوهای کودکان و تجهیزاتی از قبیل کابین، مانیتور و بخاری بطری است.

 

 

Kanuhura

 

فاصله از ماله: 150 کیلومتر; 45 دقیقه از فرودگاه بین المللی ماله با هواپیمای دریایی.

ویژگی های منحصر به فرد: یک تجربه لذت بخش فراموش نشدنی از غذاهای مدرن مالدیو را در رستوران های Kanuhura، Veli، با آشپزخانه باز و میزهای سبک Yakiniku در ساحل داشته باشید.

 

 

Kanuhura که در سال گذشته پس از یک بازسازی کامل دوباره افتتاح شد، به معنی حقیقی کلمه لاکچری است. نه تنها به خاطر خصوصی و خوش منظره بودنش، بلکه به دلیل آن که به جزیره ی اصلی با قایق دسترسی دارد; جایی که آرامش و حریم خصوصی در آن حفظ می شود و شما می توانید در سواحل آن زیر چترهای بزرگ استراحت کنید.

به جز سرویس هایی مانند Spa، تجهیزات تفریحی و ورزشی و باشگاه کودکان، تجربه یک غذای درجه را نیز می توانید در Kanuhura داشته باشید. این جزیره بیش از 10 رستوران در جای جای خود دارد و تجربه های بی نظیر غذایی را برای مهمانان به ارمغان می آورد. از نمونه رستوران های بی نظیر آن می توان به Bottega با غذای ایتالیایی در آشپزخانه روباز آن، Dagas با انواع غذاهای مالدیوی و خاور دور و میز های ساحلی، غذاهای گیاهی و نوشیدنی های ارگانیک در Chef’s Herbs Garden با میز های جمعی در باغ های جزیره، رستوران متعلق به خود اقامتگاه با غذاهایی مانند صدف و خاویار و غذاهای سنتی، رستوران غذاهای گریل شده Drift، Jehunuhura در یک جزیره خصوصی، اشاره کرد.

 

 

Coco Bodu Hithi

 

فاصله از ماله: 31 کیلومتر; 40 دقیقه از فرودگاه بین المللی ماله با قایق موتوری

ویژگی های منحصر به فرد: حفاظت در Coco Bodu Hithi کلید است؛ زیست شناس دریایی ساکن جزیره یک برنامه هیجان انگیز و آموزشی را برای مهمانان اجرا می کند.

 

 

مجموعه الگوی لاکچری و در عین حال ساده ای را دنبال می کند; Coco Bodu Hithi، اقامتگاه Coco، اقامتگاه های خصوصی، و کلکسیون Coco. این اقامتگاه در شمال ماله قرار دارد و نمایان کننده انواع طراحی ها و معماری مالدیوی در ویلاهای ساحلی و خانه های واقع در جزیره های کوچک وسط آب، با مهمان نوازی فوق العاده است.

برای کسانی که خواستار حفظ حریم خصوصی بیشتری هستند، Resorts Coco، یک مجموعه دورافتاده از ویلاها در نوک این جزیره، حریم خصوصی را با تجهیزات لاکچری ترکیب می کنند. همچنین برای کاوش صخره های اطراف ایده آل هستند، چرا که از تراس قابل دسترسی است.

Coco Bodu Hithi در مورد حفاظت محیط زیست بسیار جدی است و زیست شناسان دریایی ساکن آن، یک برنامه آموزشی برای مهمانان اجرا می کند که شامل تورهای شناور، گردش غواصی و ماهیگیری، هفته نامه نمایش زیست شناسی دریایی و جلسات اطلاعاتی است.

کارکنان به مهمانان برای حفظ تعادل طبیعی و صخره های مرجانی شکننده، نظارت بر رشد مرجان ها در پروژه پرورش مرجانی خود آموزش می دهند، و مهمانان می توانند در سفرهای ماهیگیری با گونه های ضبط شده توسط مرکز تحقیقات مالدیو آشنا شوند.

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...