جدیدترین بازی مونوپولی ، شما را تشویق به دزدی و تقلب می کند !

گاهی در بازی ها ، نقش منفی بودن ، جذابیتهای خودش را دارد . این نقش در بازی های گروهی بیشتر خودش را نشان می دهد و طرحهای این گونه بازی ها به شکلی هستند که حس خاص بودن را به دارنده این نقش القا می کند و هر چه آن شخص متقلب تر باشد در بازی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد . حالا هدیه مونوپولی به طرفداران خود : بیشتر تقلب کنید در ادامه این خبر ، با ما همراه باشید تا از جزئیات این هدیه با خبر شوید

 

اگر تا به حال مونوپولی بازی کرده باشید ، احتمالا حداقل یک بار تقلب کرده اید . مونوپولی یک بازی طولانی است و در طول بازی به شدت برای تقلب وسوسه می شوید. هازبرو از این موضوع اطلاع دارد و اکنون قانون شکنان می توانند خوشحال باشند !

مونوپولی : نسخه ی متقلبان ، پاییز امسال عرضه خواهد شد . نسخه ی جدید این بازی کلاسیک نه تنها با دزدی از بانک و نپرداختن اجاره به سایر بازیکنان مخالفتی ندارد ، بلکه برای این کار پاداشی نیز تعیین کرده است ! البته ، خطرات نیز افزایش یافته اند .

نسخه ی جدید بازی به این صورت است : علاوه بر صندوق های شانس و انجمن ، 15 کارت تقلب نیز به بازی اضافه شده است . پنج کارت در وسط صفحه قرار می‌گیرند و هدف بازیکن خواهند بود .

 

 

کارت های تقلب از دزدیدن پول ، تا حذف یک هتل از اموال یکی از بازیکنان و حرکت ژتون سایر افراد ، متغیر است . چنانچه پس از انجام این اعمال دستگیر نشوید ، جایزه خواهید گرفت و در صورتی که دستگیر شوید به زندان خواهید رفت یا با عواقب بدتری مواجه خواهید شد . شدیدترین مجازات برای بازیکن متقلب ، دستبندی است که به دست او و بازی زده خواهد شد .

چند ویژگی جدید دیگر نیز به این نسخه اضافه خواهد شد . مثلا هیچ بانکداری در بازی وجود نخواهد داشت و برخی املاک رایگان هستند .

جاناتان برکوویتز، مدیرعامل شرکت هازبرو، چنین اظهار داشت : " ما در نهایت تصمیم گرفتیم که به نفع بازیکنان متقلب کار کنیم و در نسخه ی جدید ، بازیکن را تشویق به مشارکت در این لحظات نمادین (که گاهی سری و پنهان هستند) خواهیم کرد . ما مشتاقانه منتظر دیدن واکنش بازیکنان و نحوه ی استفاده از این ویژگی های جدید هستیم."

 لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران  را به حالت تعلیق درآورد
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ شنبه
لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران را به حالت تعلیق درآورد

پرواز روزانه تهران به فرانکفورت از سوی شرکت لوفت‌هانزا لغو شد.

رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟

(شرکت رنگپردازی پانتون )که مسئول پشتیبانی سیستم رنگشناسی و ساختِ رنگها در فضای دیجیتال و واقعی در سطح جهان است و هر ساله در اواخر آذر (میانهی دسامبر) رنگ سال میلادی بعد را تعیین میکند اخیراً رنگ سال 2020 را هم اعلام کرده ا ست. ...

چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟

بهتر است مقداری از وقتتان را قبل از پرواز خالی کنید، مگر اینکه خیلی عاشق ریسک باشید. اگر خواهان تجربه‌ای آرام و دلنشین از پروازتان هستید، این مطلب را بخوانید. اینجا قرار است ببینیم چه مدت زودتر از پرواز باید به فرودگاه برویم...

به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان

گذرنامه‌های شلوغِ پر از مهر احتمالاً تا چند وقت دیگر جایشان را به عنبیه‌ی چشم‌ها خواهند داد.