5 تا از بهترین هتل های سیشل

در این مطلب میخواهیم به المان های مثبت و منفی هتل های لاکچری سیشل, امکانات فراهم شده برای انواع سفرها, از رمانتیک تا خانوادگی و دوستانه بپردازیم .....

 

 

 5 تا از بهترین هتل های سیشل

 

Four seasons resorts Seychelles:

بهترین برای: سفرهای رمانتیک

 

موقعیت: در کنار آمفی تئاتر طبیعی Petite Anse در جنوب شرقی ساحل Mahe

 

دکوراسیون: ترکیبی از جزیره روستایی و سبک های فرانسوی استعماری که توسط هنرمند محلی مایکل آدامز طراحی شده است.

 

نوع مشتری: برای ماه عسل های رمانتیک. همچنین کسانی که از طبیعت گردی ومطالعه ی آن, به ویژه مطالعه لاکپشت ها لذت می برند.

 

اتاق ها: شامل 67 ویلای خانه درختی لاکچری در طبیعت باشکوه.پلاژ های استخرها و عرشه های چوب برای تماشای غروب آفتاب عالی هستند.

 

غذا و نوشیدنی: سالن Zez عرضه کننده مجموعه گسترده ای از کوکتل ها و سوشی قبل از سرو شام همراه با تماشای اقیانوس است. رستوران ساحلی Kannel انواع مختلفی از غذاها از ملل مختلف مانند هندی, غذاهای جنوب شرقی آسیا و انواع دیگر از غذاهای دریایی تازه برای ناهار ارائه می دهد.

 

نقاط قوت: طراحی spaهای موجود در بالای کوه بی نظیر است. همچنین این هتل منوی مخصوص مدیتیشین و یوگای 'غروب کوهستان' برای کودکان در نظر گرفته است.

 

نقاط ضعف: پیاده روی تنها راه بازگشت از تپه ها به ویلا از ساحل است, در حالی که ماشین باگی موجود است.

 

وای فای: رایگان

fourseasons

 

North Island Sychelles:

بهترین برای: انحصاری

 

موقعیت: این جزیره ی کوچک مملوء از سنگ های گرانیتی است که در آن حیات وحش سیشل زندگی دوباره گرفته است. در این مکان بیش از 100 نوع لاکپشت, پرنده, و آبزی وجود دارد.

 

دکوراسیون: 10 ویلای لاکچری این مجموعه از الوارهای بازیافتی درختانی مانند درخت توساما، کاج و یلانگ ساخته شده و دارای سقف های ساحلی هستند.

 

نوع مشتری: این مجموعه اکثرا برای به علاقمندان محیط زیست جذاب است. در کنار آن اشخاص مشهوری مانند جورج و آمال کلونی, پرینس ویلیام و کیت میدلتون نیز در این مکان اقامت کرده اند.

 

اتاق ها: ویلاها شامل اتاق های بزرگ, آشپزخانه, ایوان آفتابگیر و جکوزی بزرگ میباشد. همچنین اتاق با مجسمه های چوبی و سنگی, پرده های براق و پارچه کتانی مرغوب تزئین شده است.

 

غذا و نوشیدنی: رستوران 'The Piazza Island' غذاهای مرغوب را با تزئینات زیبا ارائه می دهد. همچنین این مکان, محل خوبی برای دیدار با سایر مهمانان و قرار ملاقات ها است. بسیاری از مسافرین تمایل به استفاده از ناهارخوری خصوصی در ویلا، باربیکیو در ساحل، پیک نیک و یا بازدید از مزرعه انگور را انتخاب می کنند.

 

نقاط قوت: می توان از توجه بی نظیر و حیرت آور به جزئیات کارکنان ویلاهای شخصی نام برد .

 

نقاط ضعف: قیمت بالای سرویس ها

 

وای فای: رایگان

 

 north-island

 

Six senses zil payson:

بهترین برای: سازگاری با محیط زیست

 

موقعیت: این مجموعه تنها اقامتگاه تفریحی موجود در جزیره دور افتاده Felicite در شمال شرقی سیشل است, به دور از هر آنچه تصور میشود!

 

دکوراسیون:اکثرا از طراحی های کلاسیک و لاکچری Six Senses استفاده شده است. این مکان احساس ارگانیک بودن، پایداری و شادابی فوق العاده را به شما می دهد.

 

نوع مشتری: برای ماه عسل و دوستداران محیط زیست. Six Senses حس وفاداری به برند را در شما تقویت می کند (customer loyalty).

 

اتاق ها: محیط های داخلی این مجموعه, که شامل 28 ویلای یک تخته و دو ویلای دو تخته است, از تجهیزات پیشرفته برخوردار است و حتی در قسمت ورودی ویلا دارای یک استخر اختصاصی با ظرفیت 20 متر مربع است.

 

غذا و نوشیدنی: Island Cafe در تمام روز بهترین غذاهای بین المللی را به مسافرین عرضه می دارد. در آشپزخانه 'اقیانوس' آن, غذاهای خام بدون گوشت وجود دارد. همچنین شما می توانید با گذراندن یک کلاس پخت و پز, آشپزخانه را در اختیار خود قرار دهید.

 

نقاط قوت: تعداد کارکنان آموزش دیده, برخلاف تعداد مهمانان زیاد است. به اضافه مجموعه شامل دکورای شیک و یک spa مجهز است.

 

نقاط ضعف: امکان دارد دسترسی به Felicite برای عده ای کار آسانی نباشد.

 

وای فای: رایگان

 

sixsenses

 

 

Constance lemuria:

بهترین برای: خانواده

 

موقعیت: هتل داخل تپه های غول آسای پرسلین ساخته شده است. این هتل دسترسی آسانی به دو ساحل مطرح این منطقه: Petite Anse Kerlan برای شنا و Grande Anse Kerlan برای مطالعه لاکپشت ها دارد.

 

نوع مشتری: فوتبالیست بازنشسته فرانسوی زین الدین زیدان. و خانواده هایی مشهور و ثروتمندی در این هتل اقامت داشته و دارند.

 

اتاق ها: سوییت ها و ویلاهای مجلل و بزرگ، در سراسر بیش از 100 هکتار از باغ های زیبا و چشم انداز وحشی و سرسبز پراکنده شده اند. ویلای مستر شامل سه استخر مجلل است.

 

غذا و نوشیدنی: نکات برجسته پنج مجموعه رستوران این کمپانی عبارتند از: Nest برای غذاهای دریایی خوشمزه , و Takamaka - یک نقطه ایده آل برای خوردن کوکتل نارگیل در زیر درختان نخل, یک پیک نیک خصوصی در ساحل Anse Georgette که از جمله کارهای پیشنهاد شده به مسافرین است..

 

نقاط قوت: تنها زمین گلف 18 گانه در سیشل؛ U Spa توسط Constance یک پناهگاه با چشمه های کوره ای است که درختان هیبیزوس فرو می ریزند همچنین یک باشگاه برای تقریح خردسالان وجود دارد.

 

نقاط ضعف: رزو میز در The Nest کار آسانی نیست.

 

وای فای: رایگان

 

constancehotels

 

 

Hilton Sychelles Labriz Resort & Spa:

بهترین برای: ریلکسیشن

 

موقعیت: اماکن تفریحی زیبایی در کنار خط ساحلی ناهموار در جزیره Silhouette، به همراه یک پارک ملی.

 

دکوراسیون: تمام کلاس های مختلف اتاق های هتل با یک احساس روشن و آرام، با یک ساحل پر از آرامش متحد می شوند. شیک اما ظریف، عملی اما زیبا.

 

مشتری: کسانی که به دنبال تجربه ی متفاوت اقامت در سیشل هستند و همزمان خواهان هزینه ی پایین هستند. از آنجایی که مجموعه هتل های هیلتون حس وفاداری را با تصویر درست از برند و سرویس فوق العاده ایجاد میکنند, اکثر مسافران هتل از مشتریان ثابت هیلتون هستند.

اتاق ها: از 100 ویلا، ویلاهای لوکس ساحلی شامل استخرهای شنای شخصی، وdouble-hammocks هستند. همچنین این ویلاها دسترسی مستقیم به ساحل سفید شنی دارند.

 

غذا و نوشیدنی: در رستوران های ژاپنی و ایتالیایی این مجموعه, غذاهای دریایی مفهوم تازه ای به خود می گیرند. هشت پا تند در Grann Kaz را حتما امتحان کنید.

 

نقاط قوت: سرویس دهی خوب مجموعه. همچنین تعداد زیادی ویلاهای خصوصی ارائه داده شده است.

 

نقاط ضعف: احساس تنهایی در جزیره Silhouette غالبا به مسافرین دست می دهد. همچنین ممکن است در هنگام شنا جزر و مد خیلی قوی اتفاق بیفتد.

 

وا فای: رایگان

 

 hiltonseychelleslabriz

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...