هتل جدید رابرت دنیرو همانی است که منتظرش بودید: یک هتل ساحلی، بدون کودکان

چه چیز جذاب تر از قدم گذاشتن در هتل یکی از اسطوره های سینمای آمریکا است. هتلی واقع در شهر ماربلا اسپانیا و دور از هیاهوی دنیای بچه ها ! اما این تنها تفاوت این هتل با سایر هتل ها نیست.حتما باید لذت تماشای میدان زنده و پر جنب و جوش اصل شهر و باغ استوایی را تجربه کرد...


هیچ می‌دانستید رابرت دنیرو علاوه بر اینکه بازیگر پرافتخاری است و جایزه‌های زیادی دریافت کرده، دور از چشم دیگران هتلداری هم می‌کند؟

 

بله، این بازیگر برندۀ اسکار از سال 2009، در مالکیت هتل‌های زنجیره‌ای «نوبو» شریک شده و تا امروز تعداد آن‌ها را به هفت هتل رسانده و امسال قرار است چند هتل دیگر را هم افتتاح کند. حالا هم به نظر می‌رسد آقای دنیرو قصد دارد زنجیره‌اش را گسترش دهد و یک هتل بسیار متفاوت، ویژۀ بزرگسالان در شهر ماربلا در اسپانیا افتتاح کند.

 

به نقل از وب‌سایت این هتل، «نوبو ماربلا» رویای عشاق زرق‌وبرق و تجملات را با دیوارهای سفید و صیقلی پارچه‌های کتان هم‌رنگ و چیدمان سفید درخشانش به واقعیت بدل می‌کند، اما همانطور که کاملاً مشخص است ابداً برای بچه‌ها مناسب نیست؛ تفاوت این هتل با سایر هتل‌ها هم تقریباً در همین‌ است.

در وب‌سایت هتل این‌طور می‌خوانیم: « اتاق‌ها و سوئیت‌های ما فضایی خصوصی را برای استراحت، آرامش و تفکر فراهم می‌کنند. فضای داخلی اتاق‌ها به راحتی به ایوان خصوصی بیرون، با چشم‌انداز میدان اصلی شهر و باغ‌های استوایی، پیوند می‌خورد. مبلمان راحت داخل و بیرون اتاق نیز جای مناسبی برای مطالعه، آرامش و لذت بردن از یک نوشیدنی یا تجربۀ صرف غذا در داخل اتاق خواهند بود».

متأسفیم، ولی باید بگوییم بچه‌ها قطعاً نمی‌توانند از تجربۀ غذاخوردن در داخل اتاق‌های نوبو لذت ببرند.

این هتل انواع اتاق‌های مختلف را در اختیار مسافرانش خواهد گذاشت، از جمله اتاق‌های لوکس و مجللی که در مجاورت میدان زنده و پرجنب‌وجوش هتل قرار گرفته‌اند؛ میدانی که پر از تفریحات شبانه، رستوران و کافه است. هر یک از این اتاق‌ها دارای یک حمام مرمرین با دوش‌ بارانی و ایوان مبله است.

همچنین می‌توانید با جاه طلبی یکی از سوئیت‌های نوبو را رزرو کنید، این سوئیت‌ها دارای یک «در ورودی‌ بزرگ»، اتاق نشیمن، فضای غذاخوری، آشپزخانه و چهار اتاق خواب با حمام‌های اختصاصی و یک جکوزی در ایوان هستند.

 

 

با این حال، در حقیقت فرقی ندارد چه اتاقی را انتخاب کنید چرا که دسترسی مستقیم به سواحل زیبای ماربلا از هر جای هتل میسر خواهد بود.

 

راستی! اقامت شما در هتل همراه با منوی غذاهای درجۀ یکی خواهد بود که توسط شریک دنیرو ، سرآشپز نوبو ماتسوهیسا، آماده می‌شود. در رستوران هتل نوبو مهمانان می‌توانند غذاهای محبوبی مانند خوراک ماهی یلوتِیل (yellowtail) معروف نوبو همراه با فلفل هالوپینو و خوراک ماهی کاد سیاه با سس میسو را انتخاب کنند، همچنین می‌توانند شبی را بیرون از هتل بگذارنند و از غذاهای محلی مدیترانه‌ای لذت ببرند.

 

 

درهای هتل قرار است در ماه مارس 2018 به روی مهمانانش گشوده شود، پس از حالا برای تعطیلات بهاری‌تان برنامه‌ریزی کنید.

 لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران  را به حالت تعلیق درآورد
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ شنبه
لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران را به حالت تعلیق درآورد

پرواز روزانه تهران به فرانکفورت از سوی شرکت لوفت‌هانزا لغو شد.

رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟

(شرکت رنگپردازی پانتون )که مسئول پشتیبانی سیستم رنگشناسی و ساختِ رنگها در فضای دیجیتال و واقعی در سطح جهان است و هر ساله در اواخر آذر (میانهی دسامبر) رنگ سال میلادی بعد را تعیین میکند اخیراً رنگ سال 2020 را هم اعلام کرده ا ست. ...

چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟

بهتر است مقداری از وقتتان را قبل از پرواز خالی کنید، مگر اینکه خیلی عاشق ریسک باشید. اگر خواهان تجربه‌ای آرام و دلنشین از پروازتان هستید، این مطلب را بخوانید. اینجا قرار است ببینیم چه مدت زودتر از پرواز باید به فرودگاه برویم...

به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان

گذرنامه‌های شلوغِ پر از مهر احتمالاً تا چند وقت دیگر جایشان را به عنبیه‌ی چشم‌ها خواهند داد.