8 پیشنهاد برتر برای سفرهای بهاره

سفر کردن در هر زمان امکان پذیر خواهد بود اما اگر بدانیم مقاصد ما در چه فصلی از سال زیبایی های بیشتری را به نمایش می گذارد ، قطعاً می توانیم لذت بیشتری را در آن سفر تجربه کنیم . در این مقاله ، ما 8 پیشنهاد عالی برای سفرهای بهاره شما داریم

 

 

فرانسه، کورسیکا

کمی بیش از یک قرن پیش، هنری ماتیس قدم بر جزیره­ی کورسیکا گذاشت و بسیار شگفت­ زده شد. وضوح امواج مدیترانه ­ای او را از خود بی خود کرد، به­ طوری­ که بعدا اعلام کرد که این مکان سرمنشا ذوق و علاقه بی پایان او به رنگ ها بوده است. کورسیکا، جزیره ­ی زیبایی­ ها، 180 کیلومتر طول و 80 کیلومتر عرض دارد، جزیره ای کوچک که زیبایی های طبیعی آن هر انسانی را مدهوش می­ کند. برای درک کامل جاذبه ­ی کورسیکا، زمان کافی برای کشف گوشه گوشه ­ی آن اختصاص دهید، از روستاهای ماهی ­گیری کپ کورس گرفته تا ساحل­ های شنی نزدیک پورتو وکیو ارزش بازدید خواهند داشت. هتل­ های باشکوه، رستوران­ هایی رنگارنگ و ورزش­ های آبی مفرحی از حواشی و جاذبه های فرعی این ساحل رنگارنگ است.

 

 

چه زمان سفر کنید

ماه های ژوئن و سپتامبر که در آن از شدت گرمای تابستانه کاسته می شود بهترین زمان بازدید از این جزیره است. هر چند ممکن است شما تعطیلات عیدپاک را که درآن به جز برخی مراسم سنتی محلی، رفت و آمد دیگری در جزیره نیست و فضای آن ساکت­ تر است، به هر زمان دیگری ترجیح دهید.

 

 

مراکش، صویره

با برخورداری از نعمت یک فرمانروای منعطف­ تر، محدودیت­ های سنتی در مراکش کمتر شده و دوستداران مهمانی و خوش­ گذرانی دوباره به آنجا برگشته­ اند، ساحل ماهی­ گیری صویره که مدت زیادی مآمن موج­ سواران بود پذیرای مهمانان جدیدی می­ شود. جیمی هندریکس ترانه نویس مشهور و اورسون ولز کارگردان آمریکایی در این­ شهر زندگی کرده ­اند، بنابراین فرهنگ از موضوعات مهم در این منطقه است.

 

 

چه زمان سفر کنید

صویره در زمان فستیوال موسیقی جهانی در ماه ژوئن، که دمای روز به 30درجه ­ی سانتی گراد می­ رسد، شلوغ است. بهتر است از این شهر در فصل بهار بازدید کنید که هوا خنک ­تر و شهر نیز خلوت­ تر است.

 

 

 

پرتغال، لیسبون

پایتخت پرتغال واقع در سواحل رود ریو تژو، با برخورداری از موزه ها و گالری های متنوع، ترکیب مطبوعی از سبک ­های معماری دارد که برای بسیاری از بازدیدکننده­ ها جذاب است. از زمانی که پرتغال به مقصد تفریحی مسافران بریتانیایی شده است، رونق شهر ساحلی شهر آلگاروه توسعه یافته اما شهرهای فرهنگی، از جمله لیسبون محبوبیت سابق را از دست داده اند. با این­ حال لیسبون معماری زیبا، موزه­ های فوق العاده و فضای دوستانه و خوبی دارد.

 

 

چه زمان سفر کنید

در فصل بهار با روزهای گرم، شب­ های خنک و مطبوع زمان مناسبی برای بازدید از این کشور است.

 

اسپانیا، مایورکا

در سال­های اخیر، مایورکا شکل جدید و زیبایی به خود گرفته­ است: هتل­ های پنج ستاره جای مسافرخانه­ ها را گرفته است و سواحل زیبای شن­ های سفید و ستیغ کوهها باعث شده­ اند که مایورکا یکی از شیک­ ترین مقصدهای مدیترانه­ ای شود. با قطار قدیمی به سواحل شمال­ غرب مایورکا سفر کنید و بهترین راز آن را کشف کنید: شهر آرام و بندر سویر

 

 

چه زمان سفر کنید

مایورکا یکی از مقاصد محبوب مسافران در تعطیلات تابستان است، که اکثرا افراد بین ماه­ های آوریل تا سپتامبراز آن­جا دیدن می­ کنند. اگر می­خواهید از شلوغی شهر اجتناب کنید، اوایل بهار که هوا هنوز گرم و مطبوع است و گل­ های وحشی شکوفا می­ شوند، به آن­جا سفر کنید.

 

 

اسپانیا، سویا

جاذبه­ ی شهر سویا، شهر آفتابی اندلس، در معماری عجیب مراکشی و زندگی شلوغ خیابان­ هایش نهفته است. همیشه در خیابان­های سنگ­ فرش­ شده و زیبایش خبری هست، از راه­پیمایی ­های مذهبی گرفته تا رقص ­های تند و آتشین کولی­ ها. همچنین هتل­ های شیک 5 ستاره و اختصاصی در سطح شهر حیات مجدد یافته و رونق بسیار دارند.

 

 

چه زمان سفر کنید

بهترین زمان بازدید از سویا در ماه­ های بهار و پاییز است. زمستان خیلی معتدل است اما تابستان به شدت داغی دارد که تنها فعالیتی که می­خواهید در آن شرکت کنید خواب بعدازظهر است.

 

 

 

ایتالیا، سیسیل

زمانی که گوته نوشت: "سیسیل کلید ورود به ایتالیاست" احتمالا به سادگی بیان کرده­است که سیسیل کلید ورود به تمام یونان باستان است. از این جزیره ­ی باشکوه و زیباترین بقایای معابد و تئاترهای یونان باستان دیدن کنید و حیرت­ زده شوید. این شهر به غذاهای عالی­، روستاهای بکر که در ارتفاعات کوهستان واقع شده، معابد باستانی ­اش، و جزیره های رنگارنگ و سواحل زیبا شهرت بسیار دارد.

چه زمان سفر کنید

در بهار و به ویژه ماه می که جزیره بسیار زیباست و آب برای شنا گرم است، به آن­جا بروید. تابستان برای گردش در معابد زیبای سیسیل، بسیار داغ است.

 

 

 

تونس

برخی به اشتباه شهر تونس را تنها مدخلی برای کشوری تونس می­دانند، اما ساختار سنتی بناهای آن علاوه بر آنکه شهر مدینه را در ذهن متبادر می کند، بخش ویل نول هم بی­ شباهت به لارامبلا بارسلون نیست. تونس به گوهرهای فرهنگی زیادی مزین است، از مهم­ترین آن­ها: موزه باردو، که بهترین مجموعه­ ی موزاییک­ های رومی را در دنیا دارد، و همچنین مدینه که تحت حمایت میراث جهانی یونسکو است. احتمالا اساسی ­ترین جاذبه فرهنگی تونس، شهر کارتاژ و ویرانه­ های روم است.

چه زمان سفر کنید

در اوخر بهار که فصل بارش تمام شده، هوا گرم و خشک است و هنوز شرجی نشده به تونس سفر کنید. پاییز نیز وقت مناسبی برای سفر به تونس است.

 

 

 

کرانه­ ی مدیترانه ­ای ترکیه

آب­ های خنک و آرام دریای مدیترانه در ترکیه برای تعطیلات دریایی ایده ­آل است. تعطیلاتی که در آن به هیچ­ چیز جز شنا، حمام آفتاب، غذا خوردن و دیدن مناظر اطراف فکر نکنید. گرچه بسیاری از ساحل را توریست­ های دسته­ جمعی اشغال کرده ­اند، اما هنوز مناطق دست ­نخورده­ ای وجود دارند که می توان در آن­جا ویرانه ­های تمدن­ های باستانی و آرامش در زندگی را یافت. 

 

چه زمانی سفر کنید

تابستان محبوب ترین زمان است، اما تابستان در آن جا به شدت گرم می شود. در بهار آب و هوا معتدل و آفتابی است.

 

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...