7 تفرجگاه خانوادگی لوکس آفتابی در فصل زمستان

کسانی که بیشتر زمان خود را دراوقات فراغت و یا تعطیلی ها ، در کنار خانواده سپری می کنند ، بیشتر تمایل دارند فضاهای تفریحی انتخابی خود را با این امر تطابق دهند . خبر خوش این که در این فصل از سال ، مکانهایی وجود دارد که ، علاوه بر گرمای خانوادگی بودن حاکم بر آن ، شما به لذت از هتل های لوکس و آفتابی دعوت می کنند .

هنگامی که هنوز در بریتانیا هوا سرد و ابری است، به دنبال شراره های روح انگیز آفتاب باشید. با فرا رسیدن تعطیلات نیم ترم، در اینجا هفت تا از بهترین مقاصد را برای بهره مندی خانواده ها از آفتاب زمستانی به شما معرفی می کنیم. One&Only رضایت را برای همه گروه های سنی به ارمغان می آورد. شما می توانید از میان مسافرت های هوایی که صرفا برای استراحت هستند تا تورهای ماجراجویانه هیجان انگیز برای تمامی نسل ها و حتی هتلی دریک جزیره شخصی انتخاب کنید.

وان اند اونلی لو سنت گران، جزیره موریس One&Only Le Saint Géran, Mauritius

بهترین برای: غذا

 

 

این هتل که به تازگی در سال 2017 مجددا بازگشایی شده و به طور اساسی تغییر یافته است، از هتل های قدیمی و با پرستیژ جزیره موریس است. واقع شده در شمال شرق جزیره و با چشم انداز اقیانوس هند و کوه های پوشیده شده با مزارع نیشکر، این هتل یکی از موقعیت های بی نظیر جزیره را داراست. یک مایل ساحل سفید و شنی وجود دارد که با یک صخره مرجانی احاطه شده و فعالیت ها زیادی برای کودکان از یوگا گرفته تا اسکی روی آب وجود دارد. در حقیقت، تمام مجموعه با در نظر گرفتن حضور مهمانان با سنین مختلف ساخته شده است. می توانید با محیط بانان به گشت و گذار پرداخته و از آبشارها دیدن کرده و از گردنه کوها ها بالا بروید و اگر شهامتش را داشتید، در کنار مرجان های خاکستری و کوسه های سفید شنا کنید. شاید هیجان انگیزترین تغییر، بازسازی رستوران ها باشد که تحت نظارت سرآشپز برتر، مارک د پاسوریو فعالیت می کنند. می توانید روز خود را در با یک ضیافت صبحانه در رستوران کنار ساحل لاتراس (La Terrasse) آغاز و یا به سادگی یک قهوه و کروسان برشته در لارتیزان (L’Artisan) میل کنید. برای نهار، رستوران لاپوینت (La Pointe) ماهی صید روز را برای تان روی هیزم و پوست نارگیل کباب می کند و برای شام هم انتخاب ما دست پخت مدرن ژاپنی در تاپاسکه (Tapasake) می باشد.

آدرس: جزیره موریس، محله د فلاک (Poste de Flacq)

 

هتل وان اند انلی امارات ولگان والی، استرالیا Emirates One&Only Wolgan Valley, Australia

بهترین برای: حیات وحش

 

پس از دو و نیم ساعت رانندگی با ماشین از سیدنی، شما به هتل وان اند انلی امارات در ولگان والی می رسید که بین دو پارک ملی واقع شده است (والمی و گاردنز وید استون). این هتل به خودی خود یک محافظت گاه حیات وحش به حساب می آید و محل زندگی صدها کانگورو و وامبت است. در اینجا همه فعالیت ها قبیل اسب سواری، تماشای پرندگان و تورهای بازدید از حیات وحش در فضای باز انجام می شود. هر کدام از سوئیت ها، یک ویلای خصوصی با استخر هستند و دوچرخه های کوهستانی هم برای گشت و گذار بیرون آنها پارک شده اند. شب ها می توانید آتشی برپا کنید و کنار آن نشسته و به ستاره ها خیره شوید. و یا در صندلی های بزرگ داخل سوئیت فرو بروید. زمستان ها نیز در کنار آتش شومینه می توانید احساس حضور در یک باشگاه برون شهری را داشته باشید.

آدرس: استرالیا، ولگان والی NSW 2790، خیابان ولگان، شماره 2600

وان اند اونلی د پالم، دوبی One&Only The Palm, Dubai

بهترین برای اسپا (تن آسایی و سلامت)

واقع شده در انتهای جزیره مصنوعی پالم جمیرا، شاید بتوان هتل وان اند اونلی د پالم را یکی از منحصربه فرد ترین هتل های دوبی دانست که مناظری بی نظیر از شهر را دارا می باشد. فعالیت های کلوپ ستایش برانگیز کیدز انلی (KidsOnly) شامل رقص باله، قایقرانی و تنیس است، بنابراین والدین می توانند با خیال راحت روی یکی از تخت های کنار استخر بزرگ استراحت کنند و یا به مرکز تن آسایی گوئرلین (Guerlain) مراجعه کرده و در آنجا مراقبت های طبی با استفاده از روغن های معطر خاص دریافت کنند. رستوران زست (ZEST) برای صبحانه اسموتی و همچنین ماست نارگیل و ظرف های پر از دانه، آجیل و میوه ارائه می دهد. همچنین اگر در میز بوفه غذای مناسبی برای کودکان وجود نداشت، می توانید از منوی مخصوص کودکان سفارش دهید.

آدرس: وست کرسنت، پالم جمیرا - دبی – امارات متحده عربی

 

 

 

 

وان اند اونلی ریتی راه، مالدیو One&Only Reethi Rah, Maldives

بهترین برای: هتل در جزیره شخصی

 

انتخاب بین یک ویلای ساحلی یا روی آب مهمترین تصمیمی است که باید در وان اند اونلی ریتی راه که یکی از بزرگترین جزایر خصوص مالدیو است، بگیرید. روزها می توانید بین سواحل بکر در حالی که از زیبایی دریای فیروزه ای لذت می برید، به دوچرخه سواری بپردازید. برای کسانی که حس و حال فعالیت دارند، ورزش های آبی مثل پاراسیلینگ، اسکی روی آب و واکبوردینگ وجود دارد. کودکان هم می توانند روی یک کشتی چوبی قدیمی مانند دزدان دریایی به شکار گنج بپردازند. روی زمین خشک هم اردوگاه های آموزشی به سبک کماندوهای ارتش در ساحل و همچنین مربیانی برای آموزش شنا، تنیس و کیک بوکسینگ به کودکان در دسترس هستند. یک دیواره برای صخره نوردی هم برای علاقه مندان به این ورزش درنظر گرفته شده است. هنگامی که افراد ازهر نسل به طور کامل خسته شدند، می توانند به استخر خانوادگی بروند که زیر سایه نخل های خمیده واقع شده و با تخت آویزهای کوچک و صندلی های آفتابگیری احاطه شده است.

آدرس: North Malé Atoll, Malé 08440، مالدیو

 

 

 

 

واند اند اونلی پامیا، لس کابوس، مکزیک One&Only Palmilla, Los Cabos, Mexico

 

 

بهترین برای: نوجوانان

این مجموعه که مخصوص بزرگسالان است برای خانواده ها هم مناسب می باشد. یک باشگاه تحسین برانگیز برای کودکان وجود دارد و والدین هم می توانند نوشیدنی های مختلف را در میکده کلبه ای آن امتحان کنند. می توانید یک خانه کوچک مکزیکی رزرو کنید که معماری آن حال و هوای بناهای اسپانیایی و دیوارهای داخلی سفید رنگ داشته باشد. مبلمان داخلی آن پشتی های رنگی منقش به طرح های هندسی است و به استخر نیز مجهز است. ساحل پلیکان چند قدم آن طرف تر از شما است (مانند رستوران گریل پلیکان بیچ که هم مارگاریتا دارد و هم بستنی). قایق، وسائل موج سواری و غواصی هم برای کاوش دریا در دسترس هستند. علاقه مندان به گشت و گذار هم می توانند به صخره کوستا آزول ( Costa Azul) سری بزنند. خدمات اسپا در بیش از 13 ویلای خصوصی ارائه می شود و درمان ها از قبیله بومی مایایی سونورا الهام گرفته اند.

آدرس: Carr Transpeninsular، 23400 San José del Cabo، B.C.S.، مکزیک

 

 

وان اند اونلی کیپ تاون، آفریقای جنوبی One&Only Cape Town, South Africa

 

 

بهترین برای: گذراندن تعطیلات در شهر

 

هتل وان اند اونلی کیپ تاون درست در مرکز همه چیز و در محله همیشه شلوغ ویکتوریا اند آلفرد واترفرانت واقع شده است و پر زرق و برق ترین هتل کنار بندر شهر می باشد. این هتل با ارائه چشم اندازی از کوه تیبل (Table Mountain)، کامل ترین خدمات اسپا در کیپ تاون را در جزیره کوچک خود جای داده است. رستوران همیشه شلوغ نوبو (Nobu) هم در آنجا قرار دارد. در محله واترفرانت رستوران های بیشتری مثل دن آنکر (Den Anker) هم می توانید پیدا کنید. همچنین کشاورزان و تولید کنندگان صنایع دستی هم هر روز بساط خود را در آنجا پهن می کنند که می تواند برای خرید عتیقه جات عالی باشد. برای بچه ها، کلاس های هنری، اسکی روی شن در تپه ها، تماشای فک های دریایی و همچنین یک آکواریم در سطح جهانی برای کاوش وجود دارد.

آدرس: Dock Road، V & A Waterfront، کیپ تاون، 8001، آفریقای جنوبی

 

 

وان اند اونلی میراژ، دوبی One&Only Royal Mirage, Dubai

 

 

بهترین برای: سفرهای استراحت خانوادگی

 

با پروازی هفت ساعته از لندن، حتی می توانید یک آخر هفته طولانی را در وان اند اونلی میراژ دوبی سپری کنید. اتاق ها مجلل هستند و حمام هایی بزرگ پوشیده شده با سنگ مرمر دارند. راهروها کاشی کاری شده و با فانوس های مراکشی روشن شده اند. در باغ های نخل هم فواره وجود دارد. هر ساختمان حس یک قصر بزرگ عربی را بوجود می آورد، اما خونگرمی کارکنان باعث می شود فکر کنید در فضای بسیار صمیمی تری هستید. ساحل مجموعه یکی از بزرگترین سواحل شنی خصوصی در شهر است و برای استخر هم دو انتخاب دارید: خانوادگی و ویژه بزرگسالان. مراکز خرید بزرگ دبی و شهربازی هایش هم برای سرگرم کردن کودکان در دسترس هستند. بزرگترها می توانند در حمام سنتی در اسپا وان اند اونلی وقت بگذرانند در حالی که کارکنان باشگاه کودکان کیدزاونلی بچه ها را سریع به پارک آبی آکواونچر در آتلانتیس دپالم می برند. هشت رستوران برای انتخاب وجود دارند. رستوران The Beach Bar و Grill به دلیل سرو لابسترهای تازه صید شده، انتخاب های مورد علاقه ما هستند.

آدرس: خیابان الصفوح، دبی، امارات متحده عربی

 

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...