ملاقات کیت میدلتون با شاهزاده ی نروژ، مِت ماریت ، بی شباهت به ملاقات بِل و اِلسا نیست !

از کودکی دوست داشتیم جای برخی از شخصیت های داستانی-نمایشی باشیم که تبدیل به الگویی بی نظیر برای ما شده بودند . هر چند با گذر زمان این امر به یک موضوع بی اهمیت تبدیل می شد اما دیدن شخصیتی مشابه به آن چیزی که در انیمیشن ها ، به صورت زنده وجود دارد هنوز هم جذاب است...

 

 

کیت میدلتون ، که به بِل، شاهزاده ی یکی از انیمیشن های والت دیزنی ، شباهت زیادی دارد ، به نروژ سفر کرد و ملاقاتی با نسخه ی زنده ی اِلسا داشت !

کیت و پرنس ویلیامز، که در سومین روز سفر خود به اسکاندیناوی به سر می بردند، به گرمی مورد استقبال شاهزاده هاکون و شاهزاده مت ماریت ، که شباهت زیادی به قهرمان انیمیشن فروزِن دارد ، قرار گرفتند.

 

 

گرچه فروزن در سرزمین افسانه ای آرِندِل به وقوع می پیوندد، ولی والت دیزنی بارها برای بازسازی صحنه ی ملاقات السا و آنا از محیط نروژ استفاده کرده است ، و زمانی که ویلیام و کیت برای ملاقات با خانواده ی سلطنتی و آشنایی با نروژ به اُسلو سفر کردند، این شهر بی شباهت به یک شهر افسانه ای و جادویی نبود.

هواپیمای سلطنتی در ساعت 11:55 صبح در پایگاه نظامی گاردِرمون به زمین نشست و شاهزاده و همسرش پس از خروج از هواپیما با چندین سانتی متر برف مواجه شدند.

سپس فرش قرمزی برای ورود مهمان­ها پهن شده و اتومبیل خاندان سلطنتی نروژ برای استقبال از میهمانان وارد فرودگاه شد.

ابتدا پرنس ویلیامز و پس از او همسرش کیت میدلتون که کت آبی رنگی به تن داشت، از هواپیما پیاده شدند.

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، خاندان سلطنتی انگلستان به ملاقات شاهزاده ویکتوریا و شاهزاده دنیل رفتند. آن­ها امشب در اسلو مهمان شاه هارالد خواهند بود و به مناسبت حضور آنها، ضیافت شامی برگزار خواهد شد.

داستان زندگی مت ماریت، درست مانند کیت که شاهزاده­ی رویاهایش را در دانشگاه پیدا کرد، شبیه یک افسانه با پایانی خوش است. او که از طبقه ی متوسط جامعه بود، در سال 1999 و در یک کنسرت از طریق دوستش به هاکون ، وارث تاج و تخت نروژ ، معرفی شد . او در زمان ازدواج با شاهزاده در سال 2001 یک پسر به نام ماریوس داشت .

شاهزاده ویلیام و کیت پس از آن، به قصر سلطنتی رفتند و شاه هارالد پنجم و ملکه سونیا از آن ها استقبالی رسمی به عمل آوردند و همگی به اتفاق در ضیافت ناهار شرکت کردند.

چند ساعت بعد ، خاندان سلطنتی انگلستان از پارک شاهزاده اینگرید ، که در محوطه­ی قصر واقع شده است ، بازدید کردند . این پارک در سال گذشته به افتخار بیست و پنجمین سال حکم­رانی پادشاه، به نام شاهزاده اینگرید الکساندرا مزین شده است .

مجسمه ها ، که اکنون تعداد آن ها به چهار رسیده است ، توسط کودکان و طی مسابقه ای کشوری که در مدارس برگزار شد ، طراحی شدند .

شاهزاده ویلیام و همسرش به ابراز علاقه ی مردم در خیابان نیز پاسخ دادند و سپس در همایشی که در MESH برگزار شد حضور یافتند . MESH، فضایی برای همکاری کارآفرینان و شرکت های استارت آپ است تا از این طریق، تجارت خود را به شکوفایی برسانند. نروژ و انگلستان برای کار آفرینی ارزش زیادی قائل اند و افزایش همکاری ها در سطح دریای شمالی، اهمیت این موضوع را بیش از پیش کرده است.

شاهزاده و کیت در دیداری ازچند شرکت نروژی و انگلیسی، مشاهده کردند که چگونه این شرکت ها با استفاده از روش های جدید و نوآورانه، با مسائلی از قبیل مشکلات محیط زیست و سلامت جسمی و روانی دست و پنجه نرم می کنند.

 لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران  را به حالت تعلیق درآورد
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ شنبه
لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران را به حالت تعلیق درآورد

پرواز روزانه تهران به فرانکفورت از سوی شرکت لوفت‌هانزا لغو شد.

رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟

(شرکت رنگپردازی پانتون )که مسئول پشتیبانی سیستم رنگشناسی و ساختِ رنگها در فضای دیجیتال و واقعی در سطح جهان است و هر ساله در اواخر آذر (میانهی دسامبر) رنگ سال میلادی بعد را تعیین میکند اخیراً رنگ سال 2020 را هم اعلام کرده ا ست. ...

چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟

بهتر است مقداری از وقتتان را قبل از پرواز خالی کنید، مگر اینکه خیلی عاشق ریسک باشید. اگر خواهان تجربه‌ای آرام و دلنشین از پروازتان هستید، این مطلب را بخوانید. اینجا قرار است ببینیم چه مدت زودتر از پرواز باید به فرودگاه برویم...

به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان

گذرنامه‌های شلوغِ پر از مهر احتمالاً تا چند وقت دیگر جایشان را به عنبیه‌ی چشم‌ها خواهند داد.