هتلی با الهام گیری از اندی وارهول و گروه بیتلز در ساحل انگلیسی افتتاح خواهد شد

شیرینی برخی از دوران ها هیچگاه تمام شدنی نیست و تجربه مجدد آن لذت خاصی دارد . گروه موسیقی لیبر تاینز ، حال و هوای روزهای نخست شکل گیری خود را برای دوستداران خود و بهتر است بگوییم دوستداران آن دوران زنده خواهند کرد . این جذابیت با شکل گیری هتلی با تلفیق استراحت و هنر در ظاهر خود و فضای روزهای گذشته در باطن خود ، شما را مجذوب خود خواهد کرد .

 


برای افرادی که زیبایی ها و جذابیت های دهه ی 60 را از دست داده اند ، خبرهای خوبی داریم : در سال جاری ، هتلی با الهام گیری از اندی وارهول و گروه بیتلز در انگلستان ساخته خواهد شد .

گروه موسیقی بریتانیایی ، لیبرتاینز، قصد دارد که یک مسافرخانه ی عادی را به یک فضای چند منظوره با نام آلبیون رومز، تبدیل کند ( آلبیون رومز، نام آپارتمانی در لندن شرقی بود که اعضای گروه لیبرتاینز در سال های نخست کار خود در آنجا جمع می شدند) .

طبق گفته ی یکی از اعضا : " این هتل که حاصل ترکیب جذابیت های دو گروه بیتلز و مانکیز است ، به عنوان یک فضای هنری زنده و یک کارخانه ی وارهولی استفاده شده و دارای اتاق های پذیرایی و استودیو می باشد."

 

 

مسافران می توانند در مارگیت ، شهری ساحلی و زیبا واقع در 80 مایلی لندن ، به این هتل و استودیوی ضبط دسترسی داشته باشند .

اعضای گروه به صورت فعال در امور هتل مشارکت خواهند داشت و حتی ممکن است آن ها را در بار ملاقات کنید! گروه لیبرتاینز به برگزاری جشن های بزرگ شهرت دارد و خرید این ملک توسط آن ها ، باعث ایجاد اشتیاق و هیجان در اهالی شده است.

اطلاعات زیادی در رابطه با هتل و یا ظاهر اتاق ها در دست نیست . این هتل به سبب داشتن 5 طبقه و 10 اتاق ، هتل کوچکی خواهد بود و هر اتاق آن به سبک " لیبرتاینز" طراحی خواهد شد .

اعضای گروه هم اکنون در هتل سکونت دارند و در حال کار بر روی چهارمین آلبوم خود می باشند. پس از تکمیل آلبوم ( که احتمالا در تابستان منتشر خواهد شد) ، گروه با برگزاری یک جشن بزرگ ، آلبوم و هتل را معرفی خواهد کرد .

 لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران  را به حالت تعلیق درآورد
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ شنبه
لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران را به حالت تعلیق درآورد

پرواز روزانه تهران به فرانکفورت از سوی شرکت لوفت‌هانزا لغو شد.

رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟

(شرکت رنگپردازی پانتون )که مسئول پشتیبانی سیستم رنگشناسی و ساختِ رنگها در فضای دیجیتال و واقعی در سطح جهان است و هر ساله در اواخر آذر (میانهی دسامبر) رنگ سال میلادی بعد را تعیین میکند اخیراً رنگ سال 2020 را هم اعلام کرده ا ست. ...

چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟

بهتر است مقداری از وقتتان را قبل از پرواز خالی کنید، مگر اینکه خیلی عاشق ریسک باشید. اگر خواهان تجربه‌ای آرام و دلنشین از پروازتان هستید، این مطلب را بخوانید. اینجا قرار است ببینیم چه مدت زودتر از پرواز باید به فرودگاه برویم...

به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان

گذرنامه‌های شلوغِ پر از مهر احتمالاً تا چند وقت دیگر جایشان را به عنبیه‌ی چشم‌ها خواهند داد.