تحصن مسافر در هواپیما بعد از کنسلی پرواز

مسافر عصبانی از بابت تاخیر که قصد ایجاد هرج و مرج به بقیه مسافران را داشت...

 

 

برای مسافرانی که پروازشان بعد از یک وقفه طولانی کنسل شده, گزینه های بسیاری, از جمله گریه کردن, فریاد کشیدن! و یا حتی نوشتن نامه ی اعتراض به ایرلاین مورد نظر وجود دارد.. این بار یکی از مسافرین تصمیم به شروع یک شورش برای حل این مشکل گرفته است.

 

ماجرا از جایی آغاز شد که مسافران پرواز جاکارتا, اندونزی در تاریخ 2 اکتبر,قرار بود با هواپیمای بوئینگ 737 به سمت بالی حرکت کنند, اما به دلیل مشکلات تکنیکی هنگام Take-offهوایپیما دیر به فرودگاه رسید. در نتیجه با وجود اینکه مسافران در هواپیما نشسته بودند, گیت فرودگاه بالی بسته شد و برنامه ی پرواز تغییر کرد.

 

به گزارش The Daily Mails, یکی از مسافران پرواز, که به گفته ی خودش وکیل بود, تصمیم به تحصن در هواپیما گرفت, به گونه ای که روی صندلی خود نشست و از مسافران دیگر خواست با انجام همین کار, هواپیما را اشغال کنند.

 

او به زبان اندونزیایی گفت: "پروازی از جاکارتا به مدان حدود هفت ساعت تاخیر داشته و بدون انجام هیچ گونه پیگیری و یا توضیح خاصی تنها با پرداخت مبلغ 17 پوند به هریک از مسافران کنسل شد ، آیا این کار صحیح است؟"

 

در اینجای ماجرا, گروه امنیتی فرودگاه و پلیس مجبور به دخالت شده و این مرد را به زور از هواپیما خارج کردند.

 

او گفت: "اگر ما از هواپیما بیرون بیاییم امشب هرگز به آنجا نخواهیم رفت. Lion Air قصد رساندن ما به بالی را ندارند و به همین دلیل می خواهند که ما هواپیما را ترک کنیم. اما حالا قدرت عمل دست ماست. "

 

در شرایط مشابه, متأسفانه اگر یک هواپیما دارای مشکلات فنی باشد یا مشکلاتی در فرودگاه مقصد پیش بیاید، مسافران حقی برای اعتراض ندارند.

 

در نهایت مسافران از هواپیما خارج شدند و برای جبران تاخیر به آنها خسارت مالی به همراه خدمات برای اقامت در هتل نزدیک فرودگاه پرداخت شد. آنها صبح روز بعد پروازی سه ساعته به بالی انجام دادند.

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...