7 مقصد گردشگری برتر در سال 2018

در این مطلب به بهترین مقاصد گردشگری در سال 2018 می پردازیم که وبسایت معتبر و معروف تریپ ادوایزر آن را به ما پیشنهاد می کند. در این لیست با مکان هایی رو به رو می شویم که شاید در آن خبری از شهر های معروف توریستی نباشد و با جاذبه های نو ظهور توریستی بیشتر آشنا می شویم.

 

1- جزیره ایشیگاکی - ژاپن  |  ishigaki

یکی از مکان های بکری با ساحل سفید و آبهای نیلگون و شفاف اقیانوس آرام که اطراف آن را پوشانده است.قطعا نگاه این وبسایت و نظارت ثبت شده در مورد این بهشت کاملا درست بوده است.شما می توانید سوار بر قایق هایی با کف شیشه ای به ماجراجویی در این آبها بپردازید و از دیدن صخره های رنگارنگ مرجانی و انواع ماهی ها نهایت لذت را ببرید.

این جزیره درغرب جزایر اوکیناوا قرار گرفته است.

 

 

 

2 - کاپا - هاوایی  |  Kappa

جایگاه دوم این لیست مربوط به شهر کوچکی از ایالت و جزایر هاوایی است،جزایری که حتی اگر اهل سفر نباشید قطعا آن را می شناسید. اینجا سرشار از انرژی است و این شهر ساحلی کوچک بهترین مکان برای انواع ورزش های آبی و در نهایت خرید از سوغاتی فروشی ها و صنایع دستی است که عمده شهرت این شهر را شکل می دهد.

 

 

 

3- نایروبی - کنیا  | nairobi

سومین جایگاه در این لیست جاذبه های نوظهورما را به قاره آفریقا و پایتخت کنیا می بردبزرگترین و پیشرفته ترین شهر این کشور با وسعت قابل توجه و جمعیتی در حدود 3 میلیون و 200 هزار نفر. اینجا پایتخت سافاری آفریقا است و به سبب طبیعت منحصر به فرد و تفریحات شبانه اش شهرت بسیاری کسب کرده است.

 

 

 

4-هلیفکس - نوا اسکوشیا  | hali fax

بهترین شهر برای زندگی در کشور کانادا در سال 2012 و قلب اقتصادی ناحیه آتلانتیک کانادا و چهارمین گزینه در لیست ما جایی نیست جز هلیفکس ، شهر ساحلی که در شمال اقیانوس اطلس و در مرکز یکی از استان های کشور سرد کانادا به نام نوا اسکوشیا قرار گرفته است.اینجا بهترین مکان برای گشت و گذار با پای پیاده خواهد بود.

 

 

 

5-گداسنک - لهستان  | Gdansk

نوبت می رسد به شهر بندری کنداسک و غافل گیری های منحصر به فردش،یکی اززیباترین شهرهای حاشیه دریای بالتیک در کوچه های 1000 ساله این شهر خانه های زیبا و کلیسا هایی با بافت و معماری گوتیک هم چنان استوار ایستاده اند.از دیدنی های کنداسک می توان به لانگ مارکت ، گرین گیت و موزه جنگ جهانی دوماشاره کرد.

 

 

 

6-سان خوزه - کاستاریکا  | san gose

صحبت از آمریکایی مرکزی است و قرار است سفری به کاستاریکا و پایتخت سرسبزش ،پایتختی که منبع یکی از بهترین قهوه های جهان است داشته باشیم.شهری پر جنب و جوش و مزین شده به مجسمه های باشکوه و خاص از دیدنی های این شهر می توان سالن تئاتر ملی کاستاریکا ، موزه طلای پایتخت در بانک مرکزی نام برد.

 

 

 

7-ریگا - لتونی  | riga

باز اروپا و دلبری ریگا در کنار دریای بالتیک، پایتخت بسیار زیبای کشور لتونی.این شهر به عنوان بزرگترین شهر در کنار دریای بالتیک را به خودش اختصاص داده است.ریگا چهره ای تاریخی و معماری متناسب،جذاب و منحصر به فردی دارد که می توان برای شروع گردشگری از مرکز این شهر و تماشای این بافت شهری شروع کرد، و بعد از آن از بزرگ ترین بازاراروپا به عنوان بازار مرکزی پایتخت دیدن کرد، وحتی از قایق ها و اتوبوس های آبی رودخانه داتوگاوا که درست از میان این شهر می گذرد استفاده کنید.

 

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...