پوشیدن پیژامه های مجلل در خطوط هوایی اتحاد

متفاوت بودن حتی با بیژامه ...

 

 

لباس خواب مجللی که می توان از آن برای مراسم شام نیز استفاده کرد.

اتحاد، یک خط هوایی جدید با لباس خواب های مجلل راه اندازی کرده است که قرار است این لباس ها در تمام کابین های کلاس اول این خط و به عنوان تسهیلات درون پروازی در استراحتگاه هواپیما به مسافران داده شود. لباس های پیژامه درجه یک هواپیمایی اتحاد، به طور ویژه در حضور علاقه مندان به صنعت اختصاصی سازی برند های پوشاک، در ابوظبی رونمایی شد. این رویداد جادویی که " شبی در موزه" نام گرفته بود، توسط Etihad و Moda Operandi ، میزبانی شد.

این مجموعه لباس خواب که از پوشش و فرهنگ ابوظبی الهام گرفته شده است، توسط برند تجاری تازه کار اماراتی، یعنی ا فرند آف ماین (دوست من)، طراحی گردید. این شرکت اخیرا به طراحی لباس های خواب مد روز گرایش پیدا کرده و شهرت این لباس ها به لاچکری بودن طرح، مدل و جنس آنها بر می گردد..
مدل های این شرکت به سرعت در فضای مجازی بین مردم دست به دست شد و توانست نظرات مثبت مردم را به سمت خود جلب کند.

لیندا سلستینو می گوید: "ما به دنبال طرح های نوآورانه و قابل توجه برای لباس های درون پروازی بودیم که راحت و کارآمد باشند و در این راه توجه شایانی برای پیروی از جزئیات و اصول طراحی مطرح شده به وسیله هواپیمایی اتحاد، لحاظ کردیم." مسئول اجرایی قبلی در بخش تجربه مهمان و تحویل در خطوط هوایی اتحاد، اضافه کرد: "مهم است که با این خلاقیت ها و افزایش کیفیت تولید، این لباس ها به طور همزمان در زمان استراحت در هواپیما راحت باشد، و از طرف دیگر طراحی آن ساده و شیک باشد تا افراد برای خروج از هواپیما مجبور به تعویض لباس خود نباشند."

 

 لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران  را به حالت تعلیق درآورد
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ شنبه
لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران را به حالت تعلیق درآورد

پرواز روزانه تهران به فرانکفورت از سوی شرکت لوفت‌هانزا لغو شد.

رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟

(شرکت رنگپردازی پانتون )که مسئول پشتیبانی سیستم رنگشناسی و ساختِ رنگها در فضای دیجیتال و واقعی در سطح جهان است و هر ساله در اواخر آذر (میانهی دسامبر) رنگ سال میلادی بعد را تعیین میکند اخیراً رنگ سال 2020 را هم اعلام کرده ا ست. ...

چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟

بهتر است مقداری از وقتتان را قبل از پرواز خالی کنید، مگر اینکه خیلی عاشق ریسک باشید. اگر خواهان تجربه‌ای آرام و دلنشین از پروازتان هستید، این مطلب را بخوانید. اینجا قرار است ببینیم چه مدت زودتر از پرواز باید به فرودگاه برویم...

به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان

گذرنامه‌های شلوغِ پر از مهر احتمالاً تا چند وقت دیگر جایشان را به عنبیه‌ی چشم‌ها خواهند داد.