لذت نوشیدن قهوه لاته در کنار بازی با راکون ها در کافه ای در سئول

ایده های نو همیشه یکی از بهترین راه های گسترده تر کردن سهم از فضاهای رقابتی است که علاوه بر این موضوع بیانگر استعداد و پتانسیل بالقوه کسب و کار شما و از طرفی لذت بردن شخص از فضاهایی است که با این ایده ها شکل گرفته اند,حتی ساده ترین ایده ها گاهی منجر به بالاترین بازده می شوند...

صرف یک قهوه در کافه راهی لذت بخش برای گذراندن یک بعدازظهر است. اما این گذران وقت شیرین تر هم می شود اگر منوی کافه امکان همراهی با حیوانی دوست داشتنی را نیز فراهم کند؛ حیوانی مثل سگ، گربه یا حتی جغد، گوسفند و حتی مار. بله؛ بعضی از مردم مارها را دوست دارند.
کافه ای در سئول به نام "کوچه بن بست"  با تم حیوانات علاوه بر غذاها و نوشیدنی های معمول، زمانی را به بازی با راکون ها اختصاص داده است. این کافه از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است، و مشتریان می بایست کفش هایشان را دربیاورند و صندل بپوشند.
راکون ها به دلایل بهداشتی در اتاقی جداگانه نگهداری می شوند که توسط شیشه از محیط کافه جدا شده است. درکافه تابلویی گذاشته شده است که از افراد می خواهد از برداشتن و گرفتن راکون ها خودداری کنند، در این تابلو نوشته شده است که "این انتخاب به راکون ها بستگی دارد." با این حال مشتریان آزادند که با راکون ها ارتباط برقرار کنند، البته با مراقبت و ملاحظه.
همچنین تعدادی سگ و خوک در این کافه حضور دارند که افراد می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند که البته سر و کار داشتن با این حیوانات بسیار راحت تر است.
همه افراد علاقه چندانی به ایده کافه ای در کنار راکون ها ندارند. برخلاف سگ ها و گربه ها، راکون ها حیواناتی رام شده و اهلی نیستند.
پیش از این در سال 2018، مجله اینترنتی دودو  گزارشی از شرایط زندگی حیوانات در کافه کوچه بن بست ارائه کرد. در این گزارش اشاره شده بود که بسیاری از افراد در وب سایت "پیشنهاد سفر"  و دیگر رسانه های اجتماعی به دلیل عدم رسیدگی مناسب از حیوانات یا گذاشتن حیوانات در محفظه هایی که بسیار کوچک بودند و یا مشابه زندگی طبیعی حیوان نبودند، از کافه کوچه بن بست انتقاد کرده بودند. برای مثال، راکون ها حیوانات شب زنده داری هستند که در طول روز استراحت می کنند اما راکون های این کافه تمام روز بیدار نگه داشته می شوند. صاحب کافه عنوان کرده است که راکون ها را از دست شخصی نجات داده است که پرورش دهنده ی حیوانات و صادر کننده خز می باشد. همچنین یک برگچه خوار  یا کاپی بارا "نجات یافته" نیز در این کافه نگه داشته می شود.
اگر به دنبال آن هستید که فنجانی چای یا قهوه لاته را در کنار چندی از راهزنان نقاب دار طبیعت بنوشید، این کافه گزینه مناسبی برای گذراندن یک بعدازظهر است.
 

 

 لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران  را به حالت تعلیق درآورد
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ شنبه
لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران را به حالت تعلیق درآورد

پرواز روزانه تهران به فرانکفورت از سوی شرکت لوفت‌هانزا لغو شد.

رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟

(شرکت رنگپردازی پانتون )که مسئول پشتیبانی سیستم رنگشناسی و ساختِ رنگها در فضای دیجیتال و واقعی در سطح جهان است و هر ساله در اواخر آذر (میانهی دسامبر) رنگ سال میلادی بعد را تعیین میکند اخیراً رنگ سال 2020 را هم اعلام کرده ا ست. ...

چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟

بهتر است مقداری از وقتتان را قبل از پرواز خالی کنید، مگر اینکه خیلی عاشق ریسک باشید. اگر خواهان تجربه‌ای آرام و دلنشین از پروازتان هستید، این مطلب را بخوانید. اینجا قرار است ببینیم چه مدت زودتر از پرواز باید به فرودگاه برویم...

به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان

گذرنامه‌های شلوغِ پر از مهر احتمالاً تا چند وقت دیگر جایشان را به عنبیه‌ی چشم‌ها خواهند داد.