فیسبوک تغییر خواهد کرد – چگونه از مشاهده محتوای مورد علاقه خود مطمئن شوید.

تغییر و تحول در نظم فیسبوک....


می­دانیم: اخبار جدید  صفحه فیسبوک شما پر از وضعیت­های بروزرسانی، مقالات خبری، و فیلم و عکس­ها است به طوری که نمی­توانید آن را مدیریت کنید. اما به لطف نسخه به روز فیسبوک، اوضاع فرق خواهد کرد.

چند هفته قبل فیسبوک اعلام کرد که اولویت­بندی محتوای کاربرانش را بر اساس محتوای به اشتراک گذاشته توسط دوستان و خانواده، و نه محتوای صفحات پیگیری شده توسط فرد، آغاز خواهد کرد. این بدان معنی است که شما احتمالا بیشتر به روز رسانی افراد مورد علاقه خود را خواهید دید و ضمنا بدین معنی نیز هست که ممکن است محتویات و اخبار مورد علاقه شما از سایت­هایی که آن­ها را دوست دارید در اخبار جدید شما ظاهر نشود.

اگر هنوز هم می­خواهید به محض ورود به صفحه فیسبوک خود، اخبار جدیدی از سفر و سرگرمی دریافت کنید، تنها چند قدم ساده برای انجام این کار وجود دارد.

وقتی از طریق کامپیوتر خود وارد صفحه فیسبوک خود شدید، نشانگر موس خود را به گوشه بالا و سمت راست صفحه خود هدایت کرده و بر روی فلش رو به پایین کلیک کنید تا منو باز شود. در این قسمت، گزینه­ی اولویت­بندی اخبار جدید را خواهید دید که آن را انتخاب می­کنید. در این قسمت، بر روی گزینه "الویت بندی کنید که چه کسی را اول ببینید" کلیک کنید و هرکدام یا همه موضوعات، صفحات و یا دوستانی که می­خواهید از بروز رسانی آن­ها مطمئن شوید را نتخاب کنید (در اپلیکیشن­های تلفن همراه، این گزینه را در زیر نوار بیشتر است و با انتخاب گزینه "بیشتر" و پس از انتخاب به ترتیب "تنظیمات" و "اولویت­بندی اخبار جدید"ظاهر خواهد شد) اگر شما سفر و تفریح را در این منو انتخاب نمایید، صفحه ما توسط شما در ارجحیت قرار خواهد گرفت، و بدین معنی است که مطمئن خواهید بود تمام اخبار مربوط به سفر، بلیط پروازها و مقاصد رویایی را که روزانه ارسال می­کنیم در صدر محتواهای جدید شما دیده خواهد شد.

بعلاوه، کاربران می­توانند از صفحه سفر و تفریح فیسبوک بازدید کنند، صفحه را پیگیری کرده و گزینه "اول ببینید" را با باز کردن منوی آبشاری رو به پایین "پیگیری کردن" انتخاب کنند.

در حالی که شما می­توانید محتوای مربوط به خانواده و دوستان خود را در قسمت اخبار جدید ببینید این قدم­ها به شما این اطمینان را خواهد داد که موقعیت­های سفری که دوست دارید را نیز از دست نمی­ دهید.

 لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران  را به حالت تعلیق درآورد
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ شنبه
لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران را به حالت تعلیق درآورد

پرواز روزانه تهران به فرانکفورت از سوی شرکت لوفت‌هانزا لغو شد.

رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟

(شرکت رنگپردازی پانتون )که مسئول پشتیبانی سیستم رنگشناسی و ساختِ رنگها در فضای دیجیتال و واقعی در سطح جهان است و هر ساله در اواخر آذر (میانهی دسامبر) رنگ سال میلادی بعد را تعیین میکند اخیراً رنگ سال 2020 را هم اعلام کرده ا ست. ...

چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟

بهتر است مقداری از وقتتان را قبل از پرواز خالی کنید، مگر اینکه خیلی عاشق ریسک باشید. اگر خواهان تجربه‌ای آرام و دلنشین از پروازتان هستید، این مطلب را بخوانید. اینجا قرار است ببینیم چه مدت زودتر از پرواز باید به فرودگاه برویم...

به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان

گذرنامه‌های شلوغِ پر از مهر احتمالاً تا چند وقت دیگر جایشان را به عنبیه‌ی چشم‌ها خواهند داد.