نگاهی به ابوظبی

 

 

به بهانه جام ملتهای آسیا 2019 و برگزاری دو بازی از بازی های تیم ملی کشورمان در ابوظبی ، تصمیم گرفتیم نگاهی به این شهر داشته باشیم تا کمی بهتر آن را بشناسیم .

در پایتخت امارات ، نگاه به هر چیزی ، سنت و فرهنگ و تاریخ و سبک زندگی مردم امارات را کاملا برای شما بازگو می کند.


نمایشگاه ها ، اسکله ها ، بازارچه ها ، مغازه های سوغاتی و ... همه و همه هویت و ساختار امارات به نمایش می گذارد.


زبان رسمی در اینجا عربی و واحد پول آن هم درهم امارات می باشد .


آب و هوای خشک  و بیابانی ابوظبی ، چیزی از جنب و جوش این شهر کم نمی کند . ماه های ژوئن و سپتامبر گرمترین ماه های سال است و شما بیشترین دمایی که در آنجا احساس خواهید کرد 38 درجه سانتیگراد خواهد بود .


ابوظبی به دلیل پیشرفتهای روز افزون خود و به دلیل سرمایه گذاری های گسترده به شهری لوکس با امکانات رفاهی با هتلهای زییا و خاص تبدیل شده است و شهری گران قیمت به حساب می آید .


یکی از مهمترین و مشهورترین جاذبه های ابوظبی ، مسجد بزرگ شیخ زاید است .
این مسجد در دل خود بزرگترین فرش دست باف جهان به همراه لوستری عظیم را جای داده است .
معماری زیبای این مسجد بوسیله ستونهای مجلل با انعکاس خیره کننده اش در استخره ای شیشه ای جلوه ای خاص و نمای خیره کننده ای را بوجود آورده است .


با در نظر گرفتن آب و هوا بهترین زمان برای سفر به این شهر زمستان می تواند باشد . زیرا نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم . در این فصل شما شاهد گردشگرانی خواهید بود که برای دیدن این شهر لوکس وارد امارات شده اند . در ضمن این فصل هزینه های شما را با توجه حضور گردشگران و رونق بیشتر افزایش می دهد .


اگر در اینجا قدم گذاشتید لازم است از ساحل تماشایی و مشهور آن که به طول 8 کیلومتر امتداد شهر کشیده شده است دیدن کنید . پیاده قدم بزنید یا در میر ویژه دو چرخه سواری آن کمی دوچرخه سواری کنید یا با استفاده از بخش خصوصی خانواده ها که محدوده ای برای بازی کودکان دارد یه دورهمی شاد و مفرح داشته باشید .


اگر بعد از گشت و گذار در سطح شهر گرسنه شده اید و به فکر جایی برای میل کردن غذا هستید باید بگوییم با صرف هزینه بالا ، از غذاهایی با کیفیت سرآشپز های محبوبی که در سراسر دنیا شناخته شده اند استفاده کنید و یا اگر می خواهید کمی صرفه جویی کنید و به فکر کم کردن هزینه های خود هستید از غذاهای خیابانی لبنانی و غرفه های غذا فروشی استفاده کنید .


زیر ساختهای گردشگری و نعمتی به نام دریا از ابوظبی شهری گردشگر پذیر بوجود آورده است و سرمایه ای به عنوان نفت نقش کلیدی در سرعت حرکت رو به جلوی آن و تبدیل شدن آن به شهری مدرن و لوکس و همچنین پر رونق در بخش تجاری و گردشگری کرده است .


ابو ظبی علاوه بر آسمان خراشهایش ، جاذبه های طبیعتی هم دارد . مانند جنگل مانگرو که می توانید متناسب با هر سن و آمادگی بدنی ، تورهای قایق سواری را تجربه کنید و یا از جنگلهای باقیمانده آن به همراه تور طبیعت گردی دیدن کنید .


از دیگر جاذبه های ابوظبی می توان به سکوی بازدید هتل برج های اتحاد اشاره کرد . که چشم اندازی فوق العاده از افق شهر ابوظبی را به نمایش می گذارد و یا بازدید از قلعه الحصن که از قدیمی ترین بناهای ابوظبی است . برای فرار از گرمای هوا می توانید به دنیای آبی یاس که مجموعه ای از سرسره ها ی آبی است سری بزنید . اگر به این شهر آمده اید ، دیدن طبیعت بیابانی که جز هویت اصلی این کشورهای بیابانی است واحه زیبای لیوا می تواند انواع تفریحات شنی مانند شتر سواری و شن سواری را برای شما تبدیل به خاطره ای زیبا کند .


برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 روی لینک زیر کلیک کنید .       

  

 لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران  را به حالت تعلیق درآورد
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ شنبه
لوفت هانزا پروازهای خود در آسمان ایران را به حالت تعلیق درآورد

پرواز روزانه تهران به فرانکفورت از سوی شرکت لوفت‌هانزا لغو شد.

رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
رنگ سال جدید، همرنگِ رؤیای مسافران است در زندگیه واقعی اما کجاست؟

(شرکت رنگپردازی پانتون )که مسئول پشتیبانی سیستم رنگشناسی و ساختِ رنگها در فضای دیجیتال و واقعی در سطح جهان است و هر ساله در اواخر آذر (میانهی دسامبر) رنگ سال میلادی بعد را تعیین میکند اخیراً رنگ سال 2020 را هم اعلام کرده ا ست. ...

چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
چه‌قدر زودتر از پرواز باید در فرودگاه باشیم؟

بهتر است مقداری از وقتتان را قبل از پرواز خالی کنید، مگر اینکه خیلی عاشق ریسک باشید. اگر خواهان تجربه‌ای آرام و دلنشین از پروازتان هستید، این مطلب را بخوانید. اینجا قرار است ببینیم چه مدت زودتر از پرواز باید به فرودگاه برویم...

به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
به لطف تکنولوژی بیومتریک، به‌زودی چهره‌‌ی شما می‌شود گذرنامه‌تان

گذرنامه‌های شلوغِ پر از مهر احتمالاً تا چند وقت دیگر جایشان را به عنبیه‌ی چشم‌ها خواهند داد.